Baby Hello Kitty

♥ En underbar lördag

Hej hopp alla mina söta läsare & vänner :love:



I dag har det varit en helt fantastisk dag med massor
av solsken och värme . Jag ÄLSKAR det :love:
Karro kom förbi med lille Douglas strax innan 12,
Izza kom oxå förbi så när Karro åkt iväg gick jag och
Izza ner till byn med Douglas.
Gick till glassbaren, och satt i solskenet och njöt.
Jag tog mig en kopp kaffe.





och Douglas fick mjukglass. Det gillade han !!
Men när hans glass var slut ville han ha Izza´s oxå ;)



När vi hade fikat färdigt gick vi hemåt igen.
Strax innan två kom MCkrillen och hämtade mig, Douglas
och Älsklingen och vi åkte till Persberg och kollade på
när Karro & Josey spelade match med sitt lag.
Tyvärr gick det inte så bra, dem förlorade ganska stort.
 Men Josey gjorde iaf ett mål. Det var snyggt !!! :)
Det var jätteskönt att sitta på gräset , ute i solskenet och
kolla på fotbollsmatchen. Douglas var jättesnäll hela tiden , men
strax innan matchen var slut blev han lite trött på ögat och
somnade i min famn. Sötisen :love:
Vi kom hem strax efter kl 4 , och MCkrillen och Josey stannade
på en kaffe innan dem åkte hemåt.
Älsklingen gick till sin pappa och lånade hans bil nu på kvällen,
så vi tog en liten roadtripp runt i stan.
Åkte b.l.a upp till Teddy, men han var inte hemma.
Så vi åkte bara runt lite, sen åkte vi och lämnade tbx bilen igen !! :)

Nu sitter Älsklingen vid sin dator och spelar lite poker,
och jag sitter här och bloggar. Datanördar ...hahahaha :D
Ska ta och fixa iordning lite här i köket, med disken nu.
Men kanske tassar in här lite senare ikväll igen.
Ha en fortsatt mysig och fin lördagskväll allihopa :love:



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar