Baby Hello Kitty

♥ En härlig onsdag

Godkväll mina söta läsare :love:



I dag har det varit en härlig dag !!!
Har kännt mig glad & piggelin hela dagen :D
I morse blev det ju en "roadtrip" till Örebro, och Älsklingen
följde med som sällskap. Jag älskar ju att köra bil, och
det kändes härligt att åka en lite längre sträcka som det
blev idag. Vi startade hemifrån strax efter kl 8 i morse,
och var framme i Örebro vid 9 tiden. Då hade vi ju lite tid på
oss innan jag skulle på intervjun , så vi tog en liten promenad
inne i Örebro centrum i blåsten. Vi hittade ett jättemysigt litet
fik på en gata där, så vi gick in och fick oss lite kaffe :)
Strax innan kl 10 gick vi till AF där jag skulle på intervju.
Intervjun gick jättebra, det kändes så bra efteråt och jag fick träffa två
olika killar som intervjuvade mig. Den ena frågade mig faktiskt
 " Är du alltid så här glad" ..hihi !! :)
Så jag gav väl ett bra intryck då iaf. Jag är ju bara mig själv,
jag är inte alltid glad men har ju nästan alltid ett leende på
läpparna :) Dem skulle iaf höra av sig inom 2 veckor om jag
får komma på nästa intervjuv eller inte. Så nu är det bara att
hoppas att jag får det !!! Det skulle vara så skönt att äntligen
få börja jobba igen !!!!
Jag hade ju med mig lyckostenen som jag fått av Mystjejen ,
så jag hoppas att den ger mig lycka nu :love:

Efter intervjun åkte vi hemåt igen. Hann få i mig lite kaffe,
och plocka undan lite hemma innan Soc kom på sitt onsdagsbesök.
Dem stannade ca 30 min , och vi pratade om lite allt möjligt.
När dem hade gått kom Izza & Micke hit en stund.
Vid halv tre tiden hämtade jag Jerre & Josey från jobbet.
Hämtade även upp Fille från plugget, eftersom det ligger
brevid Jerre & Josey´s jobb !!
Efter att jag skjutsat hem Josey, åkte jag, Fille & Jerre till ICA
och handlade lite. Sen åkte vi hem till huset och gjorde iordning
lite mat. Karro & Douglas kom förbi en stund !!



Vid 6 tiden gick jag hem till Karro och passade lill-skrutten
medan Karro var på fotbollsträning. Dogge var som vanligt
glad och busig. Men fick honom att somna en stund iaf,
för han var lite trött på ögat när han hade fått sin kvällsvälling. 
Men innan Karro kom hem hade han vaknat igen, så han sov
inte så jättelänge :)
Lite foton på Mormor´s Älsklingskille nu ikväll










Fick en jätteglad överraskning med posten idag oxå, som gjorde mig
väldigt, väldigt GLAD :love: Ett härligt brev från en av mina allra bästa
vänner. Vi har inte hörts av på ett bra tag nu , men vi har bestämt att
vi ska försöka återuppta kontakten nu igen. Känns JÄTTEKUL :)

Lukke kom hem från skolan idag med en sak som han gjort till
mig på slöjden. En Morsdagspresent :love:
Ett jättefint ♥ i trä där det står "Grattis" på.
Så gulligt av honom, och självklart blev jag SUPERGLAD !!! :D



Så som sagt ...I dag har det varit en härlig dag :love:
Men nu är det snart dax för mig att krypa ner i bädden och
sova, ska ju upp tidigt imorgon igen. Ska köra Jerre & Josey
till jobbet vid halv 6 tiden , för jag ska få låna Jerre´s bil under dagen  
I morgon blir det en tripp till Karlstad med Fille & Cissi  
Berättar mera om det imorgon !!! :)

Ha en fortsatt mysig kväll allihopa !!
NATTI NATTI , SOV GOTT & DRÖM SÖTT :love:

♥ Kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar