Baby Hello Kitty

♥ Blixtrar & Dunder

Tjingeling alla mina söta läsare :love:

Här har det spöregnat idag, och åskat & blixtrat.
Det regnar och åskar fortfarande, men det är inte så
nära nu. Det var värre tidigare i dag, då dundrade det
riktigt ordentligt i husknutarna här.


Jag är inte rädd för åskan , men Izza var här och hon
var jätterädd. Hon sa själv att det var tur att hon var här
när det åskade som värst. Hon skulle inte ha vågat vara
hemma själv !!! Vi tände en
 massa ljus här hemma så det blev jättemysigt, sen satt vi
oss och kollade ut genom fönstret medan regnet öste ner !!!

Mats tittade förbi en sväng på em, han tog en kaffe och sen
följde Älsklingen med honom hem en stund och hjälpte honom
att bära lite saker ner till hans garage !!!

I dag flyttade denna lille sötnosen hemifrån
↓ 

 

Jocke kom och hämtade den lille vita kattungen på em.
Så nu har Majsan "bara" 3 kattungar kvar här hemma.
Nu ska jag bara försöka hitta hem till 2 stycken till ;)

Karro & lille Douglas har oxå varit här en stund nu ikväll.
Dem åt middag tsm med oss ~ Korv & Mos.
Det gillade Dogge. Han gapade och åt så glatt :D

Fick ett SMS av Josey nu ikväll, hon frågade hur allt var med oss
här hemma. Hon skrev att  dem hade det varmt och skönt
och att hon hade bränt sig !! Blev så glad att höra ifrån henne.
Min älskade lilla Josey :love: 

Fick en glad överraskning med posten idag oxå :)
Min beställning som jag gjort från Lilla Fjärilen Design

 

Några "Fylla-i- böcker" som jag ska ge bort till några av
mina nära och kära :love:

Nu ska jag ta mig en dusch , sen blir det att hoppa i pyjamasen
och ta en kopp the´och lägga mig i soffan och kolla lite på tv.
Lite kvällsmys så här på en tisdagskväll !! :)

Ha en fortsatt fin och mysig kväll allihopa !!

♥ Kärlek till er alla ♥


Mystjejen

Ja här har det oxå varit regnigt väder hela dagen...tradigt!

Så mina saker du har fyndat så söta <3

Åååå så söt katten är, vilken gulleplutt <3 Kramar

2011-05-17 @ 21:20:03
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Lisa

Hej.. Välkommen till min blogg. Blev så glad att du tittat in och lämnat en kommentar för nu fick jag ju se din otroligt fina blogg. Kommer bli flera besök till dig. Så fint och så mycket vi delar. Ha de så gott..

Kram Lisa

2011-05-17 @ 22:08:18
  URL: http://frelugan.blogspot.com
☆Fru Eriksson

Åska har vi inte hört här,men rädd är jag inte utan kan tycka det är vackert ;)

Härligt med besök,sms & paket ♥ /Kram



Naw..Såå söt liten kisse /NoisPûss

2011-05-18 @ 11:56:54
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar