Baby Hello Kitty

♥ Tisdagsmyzzzzz

Tjingeling alla mina kära läsare :love:



Hoppas att ni har haft en fantastisk dag , och att solen
har lyst på er idag. Jag har haft en jättefin dag tsm med nära
& kära. På fm promenerade jag, Karro & Douglas till ICA och
handlade. Efter att vi hade handlat följde dem med hem till huset en stund :)

Jerre kom förbi strax efter 12, han hade varit i Karlstad och shoppat
lite och hade köpt med sig hamburgare till oss allihopa. Gulligt av honom :)
Så det blev en Big Mac meny till luch idag ..... I´m Lovin´It ♥ !!!
Mats kom förbi och tog en kaffe på em , och även Izza, Micke
och Josey tittade förbi en stund idag.

Det har varit jättevarmt ute idag , och nu på kvällen kom det
regn & åska. Men det drog snabbt förbi , och nu skiner solen igen.
Nu kanske sommaren är på väg ....äntligen :love:



På kvällen blev jag, Älsklingen & Lukke bjudna på middag hemma
hos Karro & Douglas. Det blev korv stroganoff, och det var jättegott !!
Douglas mumsade och åt med oss oxå ...gulleplutten :love:
Sen vi kom hem från Karro har jag inte gjort så mkt ,
bara chillat och tagit det lungt ;)
Ska snart ta och kolla på en film tänkte jag, för det är ju
alldeles för tidigt att lägga sig för natten redan.
Så det blir att krypa upp i soffan , och ha lite film mys en stund!!



Ha en fortsatt fin kväll allihopa !!

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar