Baby Hello Kitty

♥ Torsdag


Heeeeeej alla mina kära läsare :love:

Hoppas att ni har sovit gott i natt, det har jag gjort.
Vaknade av att alarmet ringde vid 5 tiden, gick upp och
fixade iordning kaffe och klädde på mig mjukisbyxor och en tröja.
Hann få i mig en härlig kopp nybryggt kaffe, innan jag hämtade
Jerre & Josey och körde dem till jobbet :)

Nu sitter jag här framför datorn och har det bra.
Har fått i mig ett par koppar kaffe till nu, läst lite bloggar,
svarat på mail och självklart kollat nyheterna på Fejjan ;)
En helt vanlig morgon hemma hos mig , med andra ord !!!

Lukke ligger i soffan och spelar på sin mobil, han är redo
att snart gå iväg till skolan.
Det gör hans mamma så glad, att han går dit nu !! :)



Det är mulet och grått ute idag, ser ut som att det kommer
att börja regna. Tror att blåsten har lagt sig lite iaf...skönt det !!
I dag blir det som sagt en liten roadtrip till Karlstad
och i em blir det troligtvis kaffe med söta Bella :love:
Fick ett sms av henne igår kväll innan jag la mig, och hon 
frågade om vi skulle ses idag över ett par koppar kaffe :D
Självklart vill jag det, alltid mysigt att träffa min söta vän Bella ♥



Nu ska jag ta och elda lite i pannan,
så att jag kan ta en dusch innan det bär iväg mot Karlstad :)

Önskar alla en underbar torsdag.
♥ Ta vara på dagen
♥ Var rädda om er
♥ Njut av livet 

Don´t forget to SMILE :D

♥ Massor av kärlek till er alla ♥




  

Snyggmormor

Hallå tjejen!



Nu har det varit mycket här i ett par dagar!



Och idag blir det bloggträff....läskigt! Ska dit alldeles själv!



Igår tog min lilla tjej studenten...Stora barn jag har helt plötsligt!!



Kram C

2011-05-26 @ 13:39:51
  URL: http://blogg.amelia.se/snyggmormor
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar