Baby Hello Kitty

♥ Lill-Lördag

Hej & Godmorgon alla mina kära läsare :love:



Hoppas att ni har sovit gott, det har jag gjort !!
I dag är det redan onsdag, dagarna och veckorna går
väldigt snabbt tycker jag. Fast jag inte gör så mkt ;)
Men förhoppningsvis kommer det att bli ändring på det snart.


Fick ett mail igår, som gjorde mig väldigt glad !!!
Jag är inbjuden till en arbetsintervju den 25 maj.
Jag hoppas att det kommer att gå bra , och att jag kommer
vidare till nästa intervju ( det är först en snabb intervju 
och om man går vidare blir man inbjuden till en längre intervju)
Så nu hoppas jag verkligen att dem gillar mig , så att jag
kan få ett jobb. Det skulle vara så härligt !!
Vill verkligen ut i arbetslivet igen, är så trött på att bara
gå hemma. Så nu är det bara att hålla tummar & tår att det
kommer att gå bra på intervjun :)

I dag är det lite molnigt ute, men solen kikar fram lite
då & då. Jag hoppas att det kommer att bli en fin och solig
dag även idag. Hörde på radion nyss att det snart är slut
på värmen, det ska visst komma någon "Atlantkyla" med regn och åska.
 Men efter det borde det ju värmen komma igen :D
Efter regn kommer ju solsken !!!


Önskar er alla en toppenfin onsdag !!
Var rädda om er och njut av livet.
* Smile & Be Happy *

♥ Kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar