Baby Hello Kitty

♥ Onsdagskväll

Godkväll kära vänner och läsare :love:



Hoppas att ni haft en toppenfin onsdagkväll.
Själv har jag haft en jättefin och mysig kväll :)
Jag & Älsklingen gick till Karro & Douglas vid
fem tiden nu ikväll, och blev bjudna på mat.
Det var jättegott :P
Självklart hade jag med mig kameran, så det blev
 lite nya kort på Douglas och Älsklingen :love:











När vi hade ätit tog jag, Karro & Douglas en promenad
ner till byn och Älsklingen gick hemåt.
 Karro skulle in på COOP och handla lite godis,
och ville ha sällskap, så jag följde med såklart :)
Efter det gick jag oxå hemåt. Har bara softat resten av kvällen,
läst lite bloggar, svarat på mail och legat i soffan och kollat på tv.
Börjar känna mig lite trött på ögat nu, så snart ska jag hoppa i säng.


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar