Baby Hello Kitty

♥ 1:a Maj

Heeeej Hopp alla mina söta läsare :love:



Hoppas att ni hade ett fint & trevligt Valborgmässofirande.
Jag hade det jättemysigt med mina fina vänner & mina barn :)
På fm igår satt jag & Karro ute på gräsmattan i solskenet och njöt.
Douglas var förstås med oxå. Mormor´s lille favorit :love:





Izza, Micke och lilla Saga kom förbi en stund och höll oss
sällskap innan de skulle till Micke´s föräldrar.





På kvällen blev det grillkväll med Bella, Jerry,Ibbe, Fille,
 Cissi,Alex, Josey och Jerre .
Det var jättetrevligt och mysigt !!! :D
Vi skulle ha spelat kubb efter vi hade ätit, men det blåste
kallt och alla frös så vi förflyttade oss in ist.
Vi tog fram TP och spelade det i några timmar.
Bella´s bror Danne tittade oxå förbi och var med och spelade.


Grill teamet


Cissi


I´m cool


Fille


Jerre


Köttet på grillning ♥


My Love


Mina kära vänner Bella, Jerry & Ibbe  ♥


Grillmästaren Ibbe ♥


 Grabbarna grillar ♥


Här spelas det för fullt ♥






Danne & Bella




Min Älskling

Senare på kvällen blev jag meddragen till Hotellet av Bella,
Jerry och Danne. Det blev en jätterolig utekväll, och jag  & Bella
dansade och hade jätte skoj  :)
När jag kom hem satt Fille, Älsklingen, Jerre, Natta, Alex,
Anton & Larsson fortfarande och spelade TP.
Till slut vann Jerre & Alex iaf , och alla gick hem.
Jag gick och lade mig efter en mkt trevlig och rolig kväll tsm
med mina kära vänner och familj :love:

I morse blev jag väckt av Älsklingen, han pussade mig
på kinden och kom med en kopp kaffe till mig :love:
Ett underbart uppvaknande denna morgon !!

I dag blir det en lugn dag, ska inte göra så mkt.
Bara vara, och njuta av livet :)
Önskar alla mina underbara läsare en fantastisk söndag.
Ta vara på dagen och njut av livet !!!
* Smile & Be Happy *

♥ Kärlek till alla ♥

Åsa

Vilken läckerpudding du e!!

Ni ser ut att ha haft en riktigt mysig dag och kväll :)

Ser att du har likadan solstol som mig ;)

Kram

2011-05-01 @ 15:48:56
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar