Baby Hello Kitty

♥ Tidig morgon


Vaknade strax efter kl sex i morse, kunde inte somna om
så det var bara att tassa upp :)
Söndag idag , och ingen sol men det känns som att det
kommer att bli en fin dag iaf !!!

I går var det fullt hus här igen , jag som hade tänkt att
fixa färdigt på nedervåningen men det blev inte så mkt
med det. På fm kom Izza och Micke förbi med bullar, så det
fika med dem. Senare kom Mats,Marina och Amanda och även
Bella och Flisan kom samtidigt. Så det blev en hel drös med
folk på en gång. Men det var såklart bara kul och mysigt :love:
Trots att det blev lite trångt i köket, men finns det hjärterum
så finns det stjärterum !! :)
Det blev en mkt trevlig fikastund med allihopa, kaffe och bullar
till de vuxna och saft, bullar och glass till de små !!
Karro och Douglas tittade oxå förbi en stund.

Vid halv tre tiden då alla hade gått så åkte jag och
Älsklingen upp till Teddy en sväng.
Där satt vi och pratade, kollade på skidskytte och
det blev även några  koppar kaffe :) 
Det var skönt att komma hemifrån en liten stund.
När vi kom hem igen lagade Älsklingen mat, han gjorde
torskfilé med gräddsås & räkor och ris till . MUMS !! :P

Resten av kvällen blev det bara lungt och mysigt :love:
Kollade på melodifestivalen , och jag tyckte det var
helt ok att Eric Saade vann.
(Trots att jag tycker att Danny´s låt är lite bättre) 



Men Eric´s låt är helt ok, han ser ju bra ut killen och jag hoppas att det
går bra för honom senare i Eurovisions schlager festivalen i Tyskland !!
Hoppas att han blir så POPULAR som han sjunger att han är :D

I dag ska jag försöka hinna med att fixa iordning här
hemma, så att det ser lite bättre ut.
Kanske ska till Jerre sen, är ju sugen på en ny tattoo igen :)
 Josey hade tatuerat sig hos Jerre igår. Det blev jättefint !!!

Ha en toppenfin söndag allihopa !!!


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar