Baby Hello Kitty

♥ Söndagsmys

Godkväll mina söta & Fina läsare :love:



Jag har haft en super fin och mysig söndag idag :)
Hoppas att ni oxå har haft det !!
Är så glad för era fina kommentarer, och två
personer som jag förut brevväxlat med har hittat hit
till min blogg oxå. Det var ju lite coolt tycker jag !!
Och självklart blev jag jätteglad för att dem skrev en
liten kommentar att dem varit här. Jättekul !! :) :love:

På fm kom Karro & Douglas förbi , och Karro hjälpte mig
att ta in dem sista pallarna som stod på gården.
Det var lite tungt och jobbigt, men nu är det fixat iaf.
Skönt att få bort dem från gården, nu ser det lite bättre ut.
Älsklingen har varit nere och sågat hela dagen idag oxå,
så nu finns det massor att elda med !! :)
Har inte så mkt pellets kvar , så f.r.o.m i morgon
ska vi börja elda igen !!!

När vi plockat in alla pallar, gick Karro hem och tvättade
och lille Douglas stannade här hos Mormor :)
Han var glad & pigg och jag fick honom att skratta
när jag sjöng och dansade för honom ... hahhahaha !!
Jag förstår honom ...larviga Mormor !!! ;)
Det var inga problem att ha honom här idag iaf,
och jag tog förstås MASSOR med kort på honom.
Han har ju fått nya kläder av Josey igen , och en keps.
Han är såååååå söt i den !!! :love:

























När Karro tvättat färdigt mötte jag henne och vi
gick ner till stan och handlade lite på COOP.
Cissi & Fille följde oxå med !!! :)
När vi hade handlat gick vi hem till huset , och Fille
& Cissi började fixa middagen.
Josey, MCkrillen och Jerre kom strax efter att vi kom hem
och sen kom även Izza. Micke kom lite senare för han har jour
på jobbet , och var tvungen att åka och jobba en stund innan han kom.











Middagen var supergod, Fille gjorde sin specialitet.
Bacon-inlindad falukorv, hemlagat mos och pepparrotssås :P
Tack snälla Fille och Cissi för en underbar middag !!!
Nästa gång ska Josey & MCkrillen laga maten !!!

Nu ikväll började det snöa ute ...WTF !! :(
Blev INTE glad när jag såg det .
Vill ju ha vår nu , ingen mera snö !!!
Men hoppas att det försvinner snabbt iaf



När alla gått härifrån, tog jag det bara lungt.
Har kollat lite på tv och läst lite bloggar :) :love:
Snart dax att krypa ner i sängen för natten,
men ska kolla färdigt på Big Brother först.
Måste ju kolla vem som åker ut nu ikväll !!
Ha en fortsatt mysig söndagskväll,
så hörs vi i morgon igen hoppas jag !
Godnatt och sov gott !!!



♥ Kärlek till alla ♥

V a n i l l a

Åh vad skoj att även din gamla brevis Monika hittade hit till dig ! Monika känner jag också genom brevväxling... hi hi ! Världen är rätt liten trots allt !



Vilken fin dag du fick har haft och blev dessutom bjuden på en god middag.



Men vännen... jag har ju inte hunnit se mig omkring här så mycket och ännu... men har jag förstått det rätt att du har barnbarn ? Jisses... tiden går så fort.



Klockan har hunnit bli mycket och det är dags att lägga stänga ner datorn... Vi får höras mer en annan dag. Ha det så bra så länge !



Kramis

2011-03-27 @ 23:13:34
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Mystjejen

Kram o sov gott söta <3 får läsa igenom din blogg imorgon

2011-03-27 @ 23:19:52
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Monika

Phu, nu har jag läst igenom din blogg, tog väl några timmar...oj oj oj så mycket som hänt dig - både tråkigt och roligt !

Önskar dig allt gott

kram monika

2011-03-28 @ 09:33:41
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Åsa

Vad kul med gamla brevkamrater :) Nu får ni börja Bloggväxla istället då :)

2011-03-28 @ 11:51:55
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Mystjejen

Oj vad mycket det har hänt härinne hos dig, läst igenom och massvis med fina bilder som vanligt:) Kramis söta

2011-03-28 @ 15:41:15
  URL: http://blogg.mystjejen.se
*Moonrose*

Vad härliga bilder du bjuder på, allt ett litet charmtroll det där :0)

Visst får du kopiera texten du vill ha inne hos mig.

Önskar dig en skön härlig vecka!

Kram Yvonne

2011-03-28 @ 18:31:36
  URL: http://www.sunhappines.blogspot.com
Siolia

Taaack söta du :D

Dom var mer lila IRL.

Haft en bra dag?

2011-03-28 @ 20:45:35
  URL: http://siolia.se
Mystjejen

Kram o sov gott söta:)

2011-03-28 @ 21:53:35
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar