Baby Hello Kitty

♥ OMG

Oj,oj oj va jag skvatt till nyss.
Den dundrade i hela huset !!!
Först fattade jag inte riktigt vad det var,
men gick ut och kollade på framsidan.
Där syntes det inget speciellt, så jag gick in igen
och tänkte kolla baksidan vid altanen ist.
Där hade det hänt en hel del, kan man lungt säga :(
Altantaket hade gått sönder , och det är fullt med
snö på hela altanen. Kul.....NOOOOOT !!!





Blir så trött på detta hus, alltid ska det vara ngt.
Så nu har vi ju mera att fixa till idag då.
Måste ju försöka skotta undan snön, och flytta undan
allt som står på altanen. För nu när det inte finns tak
kan vi ju inte ha en massa saker där.
Vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet.
Hahahaha...skratta tror jag känns bättre :D
Bor ju i huset som gud glömde, så inget förvånar en ju längre.



Nu ska vi ta tag i saken , och ut och skotta och fixa
iordning på altanen, jag och Älsklingen.
Yeeees va skoj...... Nu köööör vi !!!! :)



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar