Baby Hello Kitty

♥ Mysig och fin söndag

Hello & go´kväll alla goa´läsare :):love:



Det har varit ännu en underbar vårdag ute idag.
Strålande solsken ..... helt underbart !! GILLA !!! ;) :love:


Douglas med sina coola solbrillor

Jag , Karro & Douglas gick ner på stan på dan´och tog 
en fika. Det var inget annat öppet än Torgis, vi bor ju i en liten
håla så här är inga caféer öppna på söndagar inte. Lite dåligt 
tycker jag , men Torgis fick duga idag då. Det blev en varsin kaffe, 
och Douglas fick smaka på lite glass. Det gillade han :)


Gott med glass tycker Douglas


Sötast


Happy Baby

Izza, Micke och lilla Saga kom ner när vi precis hade
fikat färdigt, så vi gick allihopa hem till Karro ist. 
Där blev det ännu mera fika, lite lek med Douglas och Saga,
och Izza hjälpte mig att göra slingor :)


Lilla söta Saga


Lille söte Douglas


Saga lånar Douglas bil


Douglas ställer sig upp mot allt han får tag i ♥


Mormor´s älskling


♥ Gladaste lille Douglas ♥


♥ Lilla goa´söta Saga ♥


♥ Slingblondering ..hahaha, snygg jag är i slinghättan då, NOOOT !!! ♥

När vi hade varit hos Karro en stund gick jag hem och
 Izza, Micke & saga åkte hem till sig.
 Strax innan 5  tittade Bella och Flisan förbi en snabbis,  
vi tog en cigg och pratade lite innan dem åkte hemåt.
Jag åkte och hämtade upp Josey vid fem tiden, och sen åkte vi till Elverket
och hämtade Fille. Han ville ha skjuts hem med sin dator.
Sen blev det en sväng till ICA, med Josey, Jerre och Fille.
Efter det åkte vi till Palermo och åt pizza. Jag och Josey delade på
en för ingen av oss orkade äta varsin pizza.
Fille & Jerre däremot åt varsin stor pizza ;)
När vi hade käkat färdigt skjutsade jag allihopa hem till
Fille, dem skulle dit och spela Bingolotto och ha lite söndagsmys :)
Efter att jag lämnat av dem hos Fille åkte jag hemåt.
Älsklingen är fortfarande sjuk, och känner sig inte alls pigg.
Stackarn :( Han ligger i soffan och hostar och nyser !!
Hoppas att han snart blir frisk igen min älskling !!
Jag har tvättat lite nu ikväll och nyss kollade jag på Solsidan :)
Nu är det dax för Big Brother .
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa
*Puss & Kram*



♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Nä men vad glad jag blir tack för besöket. Ja jag älskar ljus hihi,,,det är så härligt o rogivande:) Vilka härliga bilder du har lagt in....du blev säkert jättefin i slingorna:) Kram

2011-03-20 @ 22:35:41
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Åsa

Svar: Ja, en härlig helg har det varit :)



Vilken tuffing i sina solglasögon :)

FYI, min pappa kallas Fille också....:)

2011-03-21 @ 10:16:57
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar