Baby Hello Kitty

♥ Tisdag

Godmorgon alla fina vänner :love:

Jag hoppas att ni hade en trevlig och fin måndag.
Här var det helt ok, hade lite att
pyssla med igår så hade inte tid att blogga, men nu är jag tbx igen :) 
Igår  em kom Izza förbi , och jag fick hennes Marilyn Monroe
klocka. Blev jätteglad !! Tycker att den är så jättefin :love:



Ska nog hänga upp den i vardagsrummet så att den
syns ordentligt. Tänkte hänga upp Marilyn Monroe
tavlan brevid som jag har broderat.
Tror att det kan bli nice !! :)



Izza & jag tog en promenad till Ica och handlade
lite igår, och det var riktigt härligt promenad väder
trots att det blåste lite. Varmt och skönt i solen iaf !!
När vi var på väg hem från ICA såg vi en katt som sprang
över vägen , och en bil som körde på den.
Usch det var lite läskigt !! Katten låg och sprattlade på vägen.
Killen som körde bilen stannade och tog bort katten
från vägen, och sen kom det en annan bil som stannade och
hjälpte till att ringa på hjälp !!
När vi kom hem blev det en kopp kaffe , och sen kom
Micke förbi och hämtade Izza och jag började med
middagen. Gjorde "Gästlåda" i går ,med pasta & köttfärs :P

På kvällen tittade Josey och MCkrillen förbi en snabbis,
och senare kom även Alex och Natta på en kopp kaffe.
Efter det blev det en lugn och mysig stund framför tv´n
innan det var dax att sova !!

 

Nu i morse när jag vaknade och tittade ut , såg jag
att det SNÖAR !! :(
Åh, vad jag är trött på den här snön !!!
I går var det skinnjacka & solbrillor som gällde,
idag är det bara att ta fram vinterjackan och
kängorna igen , när man ska ut. Tråkigt, men sant !!
Sitter med morgonkaffet nu , och tänkte läsa lite
bloggar och besvara alla fina kommentarer som jag fick igår.
Håller på att elda i pannan oxå, så när vattnet
är varmt blir det en dusch.
Vid halv elva idag ska Douglas till läkaren,
och Karro frågade igår om jag ville följa med dit.
Så om hon fortfarande vill att jag ska följa med
sen när hon hör av sig , så gör jag det såklart.

Önskar alla fina & söta läsare en toppenfin tisdag !!
Ta vara på dagen, var rädda om er och ha det gott



♥ Kärlek till alla ♥


Åsa

Så fin klocka! Jättevacker, även tavlan.



Visst blev man ledsen imorse, men nu skiner solen igen här, hoppas den gör det hos dig också :)



Kram

2011-03-29 @ 14:02:08
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Siolia

Åh vad fin :I Marilyn är ju såå vacker. Sitter på blocket och letar lägenhet i Sundsvall. Varför är det alltid så att när man vill ha någonting så finns det in´t! Grr

2011-03-29 @ 14:40:34
  URL: http://siolia.se
Mystjejen

Oj vad fin klocka, ja den kommer blir perfekt vid tavlan, den var jättefin, du e duktig:)



Snöa, nää vad tråkigt in med brillorna och skinnjackan igen och imorgon fram igen:) Kramis fina

2011-03-29 @ 22:17:54
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar