Baby Hello Kitty

♥ Lördagsmorgon

Hej hopp alla goa´bloggläsare :)


En alldeles vanlig morgon här hemma hos mig på Vasagatan.
Sitter här framför min dator, med kaffekoppen i högsta hugg :D
Älsklingen och Lukke sover fortfarande, och det gör dem nog ett
tag till. Håller på att elda i pannan, så jag springer ner i källaren
lite då och då för att lägga i mera ved.
Gillar denna stund på morgonen, när bara jag är vaken.
Lungt och mysigt !!!
Solen skiner även denna morgon ...Härligt !!! :):love:

I går blev det en dag med massor av jobb.
Jag kom ju på att jag ville flytta upp mitt sovrum till 
övervåningen, så självklart blev det så då :)
Karro & Douglas, Izza och Josey kom hit på dagen.
Izza och Josey passade lille Douglas medan jag och Karro
hjälptes åt att bära upp garderober, sminkbord m.m till
övervåningen. Vissa saker var ju lite tungt och besvärligt
att få upp för trappan. Det blev en hel del skratt men vi lyckades
iaf få upp allt till slut. Starkast i världen, som Pippi. HAHAHAHA !! :D
Så nu har jag sovrummet där uppe, och jag blev riktig nöjd.
Det blev jättebra, och mysigt !!!
Lille Douglas var lite hängig när han var här, han hostade hela tiden,
kräktes och hade feber. Stackars liten !!
Men när Mormor tog fram kameran och spexade lite ,
fick jag iaf ett smile :D :love:







Åhhh, vad jag älskar mitt lille barnbarn.
Han är den goáste lille killen som finns :) :love:

Idag ska jag fortsätta möbler färdigt, måste ju fixa iordning
här på nedervåningen oxå. För just nu står allt hullerombuller.
Orkade inte fixa iordning det igår. Ville ju fixa iordning sovrummet
ordentligt först !!!

Majsan´s kissebebisar växer och frodas :)
Dem har blivit mkt större på bara några dagar.
Dem är så sööööta allihopa !!
Majsan är redan lite trött på dem, hon vill helst av
allt gå ut. Men vill inte släppa ut henne riktigt ännu !!

Önskar alla en toppenfin lördag.
Ta vara på dagen, Lev livet och Ha det bäst !!!

 

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar