Baby Hello Kitty

♥ Solen skiner

Godmorning Sweeties :) :love:


Vaknade upp i morse till en strålade sol som
kikade in genom fönstret .... härligt !!!
Det är fredag idag, och solen skiner... kan dagen
börja bättre !!??? :)

I går var det en ganska jobbig dag, men den blev
bättre framåt em / kvällen.
Det snöade igår igen oxå, och det gjorde ju inte 
att man blev gladare precis  ...suck !!!
På fm kom Mia & Nova förbi på en fika. Nova hade sagt att hon ville
till Mimmi & Morfar och hälsa på. Det var mysigt
och kul. Bella och Flisan tittade oxå förbi :)
Izza, Karro och Douglas kom oxå hit en stund på dagen.
På em var jag ner på stan med Bella och tog en fika på Cafe´huset.
Flisan & hennes kompis Emelia var oxå med.
Det blev en trevlig och mysig fikastund, och mkt prat.
Är så glad att jag har min vän Bella. Hon är en underbar person !!! :love:
Kvällen blev lugn och mysig, jag och Älsklingen kollade
på film. Sen låg vi och pratade om allt mellan himmel & jord 
innan vi somnade. I LOVE MY MAN !!! :love: 

Skönt att det är fredag idag tycker jag, och jag känner
mig glad och lycklig innombords.
I dag blir det en promenad ut i det vackra soliga vädret iaf,
sen får vi väl se vad som händer mera under dagen/kvällen :)


Majsan med två av sina bebisar

Ha en underbar dag alla söta läsare !!!
* SMILE & BE HAPPY *

♥ Kärlek till alla ♥

susanne

HHA! skojare där. Vill bara tala om att det inte är sol i HELA Sverige inte. Här i västergötland så är det snöglopp igen. Skit! Och jad som skall jobba ute ikväll. Hatar när man blir blöt ända in på bara kroppen...:) Ja! det räcker att man bara har EN god vän att prata med. Då behöver man inte ett helt forbollslag. Åh! vilka söta missar. Vad är det för kön på lurvbollarna?? Ha en fin fredagskväll. Jag skall ut och halka runt i sörjan.... / Kram Suss

2011-03-11 @ 15:28:42
  URL: http://sussifarten.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar