Baby Hello Kitty

♥ Halv åtta hos mig

Godmorgon allihopa !! :)



Vaknat upp till ännu en fantastisk dag.
Blev väckt av Majsan nu i morse, hon kom och
jamade och strök sig emot mig.
Gick upp och gav henne mat , och hon åt och
mumsade i sig en hel tallrik med Whiskas.
Sen gick hon tbx och la sig hos sina bebisar :)

Jag har fått i mig ett par koppar kaffe nu ,
så jag känner mig pigg och alert nu.
Dags att ta tag i den här dagen.
Tänkte b.l.a städa och tvätta idag,
och i em blir det kaffe och semlor.
Jag och Josey pratade om det igår kväll,
så hon ska höra av sig när hon har vaknat.
Då ska vi gå och handla och sen hem och fixa semlor :P



Önskar alla en jättefin och härlig dag !!!

♥ Kärlek till alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar