Baby Hello Kitty

♥ Godnatt

Snart dax att krypa ner i sängen och försöka sova
några timmar, är faktiskt lite trött på ögat nu så
det borde inte vara några problem att somna ;)

I dag har det varit full rulle här, i morse kom Josey förbi
och jag hjälpte henne att färga hennes hår.
När vi var färdiga med det gick vi ner på stan och tog en 
fika med Izza på Caféhuset :)
Sen blev det en liten promenad till ICA, där Josey köpte 
nygrillad kyckling,revbensspjäll, baugetter och skagenröra.
Vi gick hem till huset och mumsade i oss det sen :P
Vid tvåtiden skjutsade jag Josey ut till jobbet.
Senare på em kom Josey och MCkrillen tbx med massor av
pizzor som dem fått på jobbet. Bra att ha i frysen !!!
Fille, Karro och Douglas kom oxå förbi en stund.
När alla gått hem till sig, kom Alex och Natta hit.
Och senare kom även Jerre. Älsklingen och Jerre åkte
till ICA och handlade lite, och när dem kom tbx kom även
 Josey & MCkrillen med :)
Det blev en mysig kvällsfika med kaffe,kladdkaka och grädde.
När alla hade gått blev det soffhäng framför tv´n ,
och nu hamnade jag här framför datorn en stund !!
Men nu säger jag NATTI NATTI och SOV GOTT !!
Zzzzzzzzz



♥ Kärlek till alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar