Baby Hello Kitty

♥ Go´kväll

Heeeeeej sötnosar !!! :love:

Sorry för det dåliga bloggandet idag,
men nu tänkte jag få till ett litet inlägg iaf.
Har faktiskt inte haft tid att sitta så mkt vid datorn
idag, därför har jag inte bloggat ngt !!
 Så vad har jag haft för mig idag då ...som har varit så
upptagen ??!!! Hahhahaha :D

Ja egentligen inte mkt mera än vanligt.....
hade möte med Soc här hemma i morse.
Det gick ungefär som sist dem var här.
Dem hade inte så mkt nytt att säga, och eftersom
Lukke går till skolan som han ska nu så blev det ett
ganska kort möte. Dem stannade ungefär i 40 min.
Jerre kom förbi innan han skulle till jobbet, han ville
kolla på kattungarna och så bjöd jag honom på  lunch.
Izza kom förbi efter skolan , och även Karro & Douglas kom hit.
Det blev ett par koppar kaffe och lite snack med dem :)
Josey kom hit strax efter fyra, innan hon skulle iväg till Persberg
med fotbollslaget och skotta snö.
Fille kom oxå hit en sväng, körde honom till ICA för att handla
lite mat och sen skjutsade jag hem honom.
 Har nämligen Jerre´s bil här hos mig idag !! Nice !!!
När jag kom hem igen började jag fixa middagen,
ikväll blev det potatisgratäng och kassler :P
Josey kom hit efter skottningen och åt tsm med oss.
Bella & Flisan tittade förbi nu på kvällen en liten stund oxå,
det var mysigt och trevligt som alltid :) :love:

Älsklingen har varit iväg till Karlstad idag med sin pappa,
och sin bror Teddy för Teddy skulle till sjukhuset för att
kolla hur hans knä läker !! När han kom hem på em har han
hjälpt mig att elda i pannan. Skönt att slippa springa upp och
ner i källaren själv hela tiden.
Nu när vi har eldat idag , så är det jätte varmt och skönt i huset !!
Härligt, man kan ju ha bara shorts och linne på sig inne nu.

Idag har det snöat här igen ... värsta snöstormen under dagen.
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt eländet .....
men det är väl bara att stå ut.
Förhoppningsvis kommer våren snart.
Det ska väl inte ta allt för lång tid hoppas jag :)



Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och kolla lite på tv.
Lovade ju att börja med min 14 dagars musiklista idag ,
men jag börjar i morgon ist.
Så ni får hålla ögon och öron öppna då !!!
Önskar alla en fortsatt toppenfin kväll

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar