Baby Hello Kitty

♥ Kärlek

Godmorgon solstrålar :love:


Vaknade som vanligt vid strax efter kl 6 i morse.
Pigg, utvilad och glad !!!
Ännu en morgon med denna underbara sol.
Hoppas att det blir en jättefin och härlig dag med massor
av solsken !!!!
Älsklingen kom upp med frukost på sängen till mig,
när han vaknade vid halv nio.
Det gjorde mig jätteglad, va gulligt av honom :love:
Åh, vad jag älskar honom !!!

I går var det en mysig fredag, på fm var jag ner på stan
och fikade med Karro & Douglas. Izza kom oxå till
Caféhuset efter att hon hade varit hos läkaren.
När vi hade fikat färdigt gick jag, Izza och Douglas hem
till huset. Karro gick och mötte Josey och dem gick till ICA
och handlade. Efter det kom dem oxå till huset.
Jag gräddade våfflor, som vi mumsade i oss.
Här kommer några bilder på mitt älskade lille barnbarn,
som jag tog igår !! :love:















I går kväll kom Alex och Natta förbi en stund , och senare på
kvällen kom Cissi, Fille och Jerre. Jag, Fille, Cissi och Lukke
spelade lite Chicago, och sen kollade vi på Big Brother innan
dem gick hemmåt !!!  Fredagsmyyyyyssss :love:
Jag skulle ju ha varit barnvakt till Douglas på kvällen,
men det blev inget biobesök för Karro så jag behövde inte
passa honom !!!

Lördag idag , och vad ska man hitta på idag då ??!! ;)
En promenad i det vackra vädret är ju aldrig fel ,
kanske kan jag få med mig Älsklingen ut idag oxå.

I natt är det dax att ställa om klockan till Sommartid
Ställa fram klockan till sommartid 2011 gör man sista söndagen i mars,
vilket i år blir den 27 mars. Då ska man ställa fram klockan till sommartid
så klockan 2:00 på natten i stället blir 3:00.
Detta gör att vi från och med 27 mars får se solen en timme längre
och sen blir det bara ljusare för varje dag fram till midsommarafton.
Vilket får dom flesta av oss att må lite, lite bättre !!!
Va härligt , nu blir det ljusare...och snart är det SOMMAR :love:
Åh , va jag längtar :)


Önskar alla söta läsare en fantastisk och underbar lördag.
♥ Kärlek till alla ♥



Siolia

Åhh vilken underbar liten skrutt :D

2011-03-26 @ 19:21:53
  URL: http://siolia.se
Mystjejen

Kram och sov gott söta, trötti här, skall hoppa i säng.Får läsa dina inlägg imorgon Kramsi kramsi fina <3

2011-03-26 @ 22:43:38
  URL: http://blogg.mystjejen.se
*Moonrose*

Tusentack för hälsningen :0)



Vilken härlig liten goding, de bara är ju livets efterrätt.

Så härligt när jag få vara med och rå om min lilla solstråle.



Jag har beslutat mig för en liten paus av bloggandet, funderat på det ett tag....men rätt som det är kommer kanske inspirationen att skriva tillbaka så bloggen får vara öppen ett tag så får jag se sedan hur det blir.



Kommer trots pausen absolut att titta in till dig och läsa i din härliga fina blogg.



Önskar dig en skön härlig Söndag!!



Ha det så underbart gott!

Kram /Yvonne



2011-03-27 @ 08:33:17
  URL: http://www.sunhappines.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar