Baby Hello Kitty

♥ Sommartid

Hello alla fina läsare :love:


Söndagsmorgon och jag har vaknat upp till ännu
en vacker morgon!!
Det är lite kyligt ute just nu , men solen tittar
fram iaf, och det gör mig ju så GLAD :D
Har flyttat fram alla mina klockor, så nu
kör vi sommartid. Det är härligt !!!!

I går var jag en riktig latmask, gjorde
inte alls mkt, jag var en Soffpotatis ;)
Älsklingen däremot tog in mera pallar
och sågade nere i källaren hela dagen !!
Min duktiga Älskling :love:

Det blåste kallt igår, så någon promenad blev
det inte. Kändes inte så inspirerande att gå ut och 
promenera själv i blåsten.Så jag låg i sängen och kollade på
tv och film ist. Det var nice :)
Chillade hela dagen !!
På kvällen beställde vi pizza, och myste framför tv´n :love:

Men idag känner jag att jag har massor av energi,
idag måste jag hitta på ngt.
Ska gå till Karro & Douglas sen iaf, för Karro
ska tvätta så hon frågade igår om jag kunde komma
förbi och passa Douglas en stund.
Självklart kan jag göra det, No problem !! ;)
I kväll blir det Söndagsmiddag med barnen och deras resp.
Det ska bli mysigt !!!
Tror att vi kommer att vara här hemma i huset.
Det är Fille & Cissi som ska laga maten den här gången. 


Ha en underbart fin söndag allihopa

♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Gomorrn fina <3 Ja här har det sovits en hel natt:) härligt!

Önskar dig en fin söndag med massor av mys o en underbar middagskväll kramar I massor

2011-03-27 @ 10:03:02
  URL: http://blogg.mystjejen.se
V a n i l l a

Tack snälla för gratulationen du gav mig igår på min födelsedag !



Vilken jätte mysig sida du har här vännen... jag måste titta närmare här en annan dag för nu börjar det bli dags att fixa middag till familjen.



Ha en fortsatt mysig söndag !



Kramis

2011-03-27 @ 15:20:43
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
V a n i l l a

Men Mimmi... jag tyckte att du såg bekant ut när jag kikade in i din blogg... men tänkte att jag kanske trots allt har varit in här tidigare.



Jag skrev kommentaren om gratulationen... och innan jag skulle stänga ner din sida så kikade jag som hastigast igenom din sida igen för jag tycker den är så fin...



... och så fick jag se ditt "riktiga" namn... fortsatte läsa... 6 barns mamma...

(nä men det kan väl ändå inte vara min gamla brevvän tänkte jag... och så fortsatte jag läsa mer och mer...)



... JAAAA... det är ju DUUUU Mimmi... min gamla brevvän !



Åh vad roligt !



Nu anar jag att det snurrar rejält i huvudet på dig, eller hur ?



(Om du skulle lista ut vem jag är så var snäll och nämn INTE mitt riktiga namn - för jag är och vill förbli anonym i bloggarnas värld.)



Stor kram till dig !

2011-03-27 @ 15:36:00
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Monika

Hej på dig tjejen ! Ännu en gammal brevvän som kikar in - monika you know :)

Ha en underbar söndag med dina nära och kära

kram Monika

2011-03-27 @ 16:59:28
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Åsa

Visst är det härligt med dosmmartid? Klockkan är åtta och det är fortfarande ljust ute! Man blir så glad! Ha en härlig kväll. :)

2011-03-27 @ 19:41:08
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar