Baby Hello Kitty

♥ Godnatt mina vänner

Hello mina söta läsare :love:



Här har det varit en lugn och soft dag idag.
Jag måste ju erkänna att jag inte har gjort så mkt alls.
Men ibland behöver man få ha såna dagar, bara chilla och ta det lungt,
ladda om batterierna , sen är det bara att köra på igen ;) 

Min goa´vän Bella och lilla Flisan kom på en fika idag.
Bella hade köpt med sig fikabröd , som vi mumsade i oss
till kaffet ....GOTT !! :P

Gjorde iordning lite lätt middag till kvällen,
det blev falukorv och potatismos.
La upp det lite tjusigt på tallriken , ni vet om man beställer
plankstek ute på restaurang så är potatismoset runt plankan
och i mitten ligger köttet. Jag tog och spritsade potatismoset
runt tallriken och sen la jag falukorven och sallad i mitten.
Riktigt tjusigt blev det ;) Hahahahahaha
Älsklingen gillade det iaf , Lukke sa inte så mkt.

Min Älskling är fortfarande lite krasslig , och han är
jättehes och hostar fortfarande. Stackarn !!
Men idag har han stått och sågat alla pallar nere
i källaren , som Karro och jag tog in härom dagen.
Så nu kan vi ta in lite mera någon dag !!
Nu finns det iaf lite att elda med igen :)

Nu ikväll kom Cissi & Fille förbi. Det var jätte kul :)
Länge sen dem var här och hälsade på.
Satt och snackade lite, och Fille fick ett saftglas
(ist för en kaffe, han dricker ju inte kaffe ) Hihihihihi :D
Det känns faktiskt roligt att även mina söner kommer och hälsar
på ibland. Mina döttrar träffar jag , eller pratar jag ju med varje dag.
Men med sönerna som inte bor hemma är det lite annorlunda.
Därför blir jag jätteglad och det känns jätte bra
när dem kommer förbi någongång ibland när dem har tid och lust !!
I  kväll kom även Izza & Micke förbi en stund :)
Skulle ha gått till Karro & Douglas på em , men jag kom inte
iväg dit. Jag hoppas att inte Karro är besviken och sur nu , men
det kom lite annat emellan och senare på kvällen fick jag ju besök.
Men jag ska passa lille Douglas i morgon kväll en stund , för Karro
och Jocke ska på bio. Så då träffar jag ju dem iaf :)

Nu är det snart dax att lägga mig och kolla på Big Brother.
Sen är det Natti Natti för min del :)
Så jag önskar alla mina goa´och fina läsare en fortsatt
fin och mysig kväll , och GOD NATT & SOV GOTT !!
Sweet Dreams



♥ Kärlek till alla  ♥

Mystjejen

Du e la go, vilken aktivitet för en falukorv och mos hihi. Hoppas det smakade bättre;) Låter som en toppendag för dig:) Här blir det sängen strax Kram o sov gott söta

2011-03-24 @ 22:05:13
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar