Baby Hello Kitty

♥ ♥ ♥

Heeeej alla goa´bloggläsare !!!



Vilken härlig tisadags morgon , vaknade vid halv sju
utvilad och pigg !! Solen skiner, och det gör mig så otroligt glad :D:love:
Känner att jag har massor av energi idag
Ännu en fantastisk dag med den härliga vårsolen
Det är bara att ta fram solbrillorna och skinnjackan
och gå ut och njuta :cool:
Jag har såklart fått i mig min morgon ranson med kaffe,
och snart ska jag ner till byn en sväng !!
Ska till Arbetsförmedlingen, och sen ska jag träffa
Karro & Douglas och ta en fika.

Önskar alla en underbar dag, ta vara på dagen
och njut ute i solen så mkt ni kan :love:



Tjingeling så länge !!!

♥ Kärlek till alla ♥

Åsa

Svar: Ja, visst e hon fin ;)



Vilket positivt inlägg, man blir glad av att läsa det! Hoppas din dag blir fantastisk!

2011-03-22 @ 11:39:12
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Mystjejen

Så glad jag blir att läsa detta solbrillorna och skinnjackan

och gå ut och njuta hehe...samma mode här haha....Kramar och ha en fin toppendag i solen

2011-03-22 @ 12:10:52
  URL: http://blogg.mystjejen.se
susanne

Hej!

Ja inte har jag varit ute ännu! Om man inte räknar med snabbisarna fram och tillbaka till soptunnan med sopor. Men i em skall vi ut. Skall ta med mig kameran en sväng. Får se om det kan bli någon bra VÅR bild, haha. Fika med vänner! Det får man inte glömma. Det är guld värt;) / Kram Suss

2011-03-22 @ 13:15:39
  URL: http://sussifarten.blogg.se/
*Moonrose*

Så kul Mimmi att du lämnade spår efter dig inne hos mig så jag hittade hit, visst har det varit en härlig solskensdag, en skön promenad blev det för mig och vovven min.



Även jag vaknade tidigt och började på med nyttosysslor får passa på när jag är ledig, tillbringar annars mycket av den tiden med lilla barnbarnet mitt, en liten tjej på 7 månader.



Ska kika runt här lite.



Ha det gott!



Yvonne

2011-03-22 @ 19:25:43
  URL: http://www.sunhappines.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar