Baby Hello Kitty

♥ En härlig dag

Godkväll alla söta läsare !!! :love:


Hoppas att ni haft en underbar dag, och att solen lyst på er !!
Här har det varit en toppenfin dag, det har varit härligt
ute i solskenet !!!
På fm tog jag bilen och åkte hem till Karro en sväng,
med lite kläder och ett bord som hon skulle ha.
Lill-Plutten var fortfarande hängig så jag tyckte att vi
skulle försöka få en tid till läkaren åt honom.
Ringde till vårdcentralen , och fick en tid vid 14:15
Åkte en sväng med Josey till ICA för att hon skulle handla,
sedan åkte vi tbx och hämtade upp Karro & Douglas och
åkte upp till vårdcentralen.
Läkaren undersökte honom , och han fick även ta blodprov
på labb. Det var inte lunginflamation, men läkaren misstänkte
att han kanske har förskylningsastma eftersom han är väldigt
rosslig i lungorna. Stackars liten !! :(
Men nu fick han bara hostmedicin till att börja med, sen skulle
läkaren ringa till Karro i slutat av veckan och höra om det är
bättre med Douglas. Om inte så blir det väl ett återbesök
och mera prover !!
När jag hade skjutsat hem Karro och Douglas och släppt av Josey ,
åkte jag hem. Fille & Cissi kom förbi och vi åt lite mat.
Jerre kom förbi efter jobbet, och Fille och Cissi följde med honom
hem sen för Fille skulle tatuera sig.
Izza och Micke kom förbi en stund på kvällen.
Och för en stund sedan var Josey och MCkrillen här.
Dem hade med sig blåbärspaj som MCkrillen hade bakat.
Vi åt den med vaniljsås , och det var supergott :P

Nu blir det att lägga sig en stund i soffan och kolla
på tv tsm med Älsklingen min :love:
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar