Baby Hello Kitty

♥ Lite trött

Godkväll mina söta läsare :love:


Jag är lite trött på ögat så jag ska bädda ner mig
i sängen snart och sova !!
Kommer nog att somna så fort jag lägger huvudet
på kudden känns det som :)

Gjorde Fläskfile´med champinjonsås & ris till middag
nu ikväll, det var smaskens !!! :P
Josey & MCkrillen kom förbi på en liten kvällsfika,
dem hade köpt med sig bullar & kakor.
Det blev en jättemysig och trevlig fikastund med dem :love:



Första gången jag smakade på dessa kakor, och dem var
jättegoda !! Så dem kan jag rekommendera till er som inte
har provat dem :)

Nu vill jag önska alla ........


Sov Gott och dröm sött !!!

♥ Kärlek till alla ♥



Mystjejen

Dem där kakorna ser farligt goda ut <3 kram

2011-04-01 @ 14:18:22
  URL: http://blogg.mystjejen.se
V a n i l l a

Dom kakorna har jag då helt missat...



Kram

2011-04-01 @ 14:28:58
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar