Baby Hello Kitty

♥ Torsdag

Hej & Godmorgon mina kära läsare :love:



Hoppas att ni har sovit gott , och att ni är pigga
och glada och är redo att ta vara på denna fina torsdag !!
Här är det ännu en solig morgon , och det är så härligt.
Idag ska jag hjälpa Josey att flyttstäda hennes gamla lgh.
Tänkte snart ta och gå dit och börja med städningen
Sen får vi se vad som händer resten av dagen :)




I går var det fantastiskt härligt väder ute.
Jättevarmt och skönt i solen :love:
Var ner till stan en sväng, och det blev även en
promenad till ICA på em. Satt även ute i solen
och njöt en stund :)
Karro & Douglas kom förbi på dagen.

På em kom Fille & Cissi och vi bjöd dem på mat.
Älsklingen gjorde sin hemlagade Korv Stroganoff. MUMS !!
Jag bakade en tårta till Alex , och på kvällen kom han, Natta,
Karro, Douglas, Jerre, Josey & MCkrillen hit.
Så vi hade lite födelsedagsfika för Alex :)







Efter att vi hade fikat passade jag Douglas en stund medan Karro
åkte och hjälpte Josey & MCkrillen att flytta ut allt från Josey´s lgh.
Mormor´s lille skrutt.....han är så go´!!! :love:



 

Nu är det dax att sätta igång här, men måste bara visa en jättesöt
bild på" Mini-Maja". Hon låg och sov på rygg igår, och det såg
så gulligt ut ...hihihi :love:



Önskar alla en underbar torsdag !!
Ha det så gott i solskenet

♥ Kärlek till alla ♥

Jessica

Roligt att du gav dig till känna genom att lämna en kommentar hos mig efter mitt "tiggeri". Nu hittade jag ju hit till dig också. :)

2011-03-31 @ 09:30:30
  URL: http://jesson.bloggplatsen.se
V a n i l l a

Åh vad skoj med födelsedagsfika och tårtan ser verkligen smarrig ut !



Men vilken otroligt söt bild på katten som sover på rygg. Just så där sover vår hund jämnt... hi hi !



Kramis

2011-03-31 @ 15:42:51
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Mystjejen

Naaw så söt bild på Mini maja, hon skulle mått alldeles perfekt härhemma hos Mystjejen, så söta så <3. Så god den där tårtan såg ut mums, vilken toppendag ni har haft kramar

2011-04-01 @ 14:16:42
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar