Baby Hello Kitty

♥ Today,It´s my birthday

Hej och Godmorgon allihopa :) :love:



Vaknade vid halv fem tiden i morse,
låg kvar till fem men kunde inte somna om.
Så jag gick upp och fixade kaffe, och nu sitter jag här
framför min kära dator !!
Det är Freeeeedag igen , och idag är det min födelsedag !!!
Så idag blir det extra mkt fredagsmys ;)
Jerry fyller oxå år idag, lite coolt att vi fyller år på
samma dag. Det ska vi fira!!!
HIPP HIPP HURRA för oss idag &
Grattis på födelsedagen till oss båda :) 
Det blir utgång i morgon kväll med Bella och Jerry
Det ska bli jätte kul :D
I dag blir det smörgåstårta här hemma med "La Familia" :love:
Har fått massor av Grattis hälsningar på Fejjan redan, och har
även fått sms av min lärare som jag hade i mellanstadiet.
Det känns jättekul att man blir ihågkommen !!!

I onsdags fyllde ju MCkrillen år , så då var vi upp till Josey
på em och grattade honom. Jag, min snurrgurka glömde ju
förstås att ta med kameran .... så jag fick ta kort med mobilen
ist. Så tyvärr blev det ju inte så jätte bra kort då...hmmm !!
Men kort blev det ju iaf, trots att de är lite suddiga :)


MCkrillen, ett år äldre


Mina älsklingar

I går torsdag kom Mia & Nova och fikade på dagen.
Det var jätte trevligt och mysigt !!!
Jag passade Douglas en stund , medan Karro tvättade.
Älsklingens barnbarn Emilia kom hit och hälsade på under dagen oxå.
Izza kom förbi, och även Micke tittade in när han slutat jobbet.
Älsklingen hjälpte Izza & Micke lite med deras flytt på kvällen.
Bella & Flisan tittade in på en kaffe på em och
på kvällen kom Fille och Cissi och åt middag.
Så igår var det verkligen full rulle här hemma :)

Douglas fick smaka på en kladdkaka igår, och han gillade
den verkligen ..hahhahaha :D
Han blev inte alls glad när den var slut !!



Mormor´s älskade lille kladdgris :love:

Nu kurrar det lite i magen, så det är dax att ta en macka,
och lite mera kaffe oxå förstås ;)
Ha en underbar fredag alla sötnosar !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar