Baby Hello Kitty

♥ Natti Natti

Heeeeej alla mina fina läsare :love:



Hoppas att eran dag har varit mysig och härlig !!
Jag har haft en lugn dag, har pysslat lite här hemma.
Tyvärr blev det inte så mkt solsken så att man kunde sitta ute
och njuta under dagen. Men det gjorde inte så mkt, hittade ju på lite
annat att göra inne ist :)

På em kom Jerre förbi , och han åt mat tsm med oss.
Idag blev det ris, kyckling och sås. Mkt gott !!!
Izza tittade förbi en stund, och drack lite kaffe med mig.
Innan hon & Micke skulle iväg och fira en kompis till dem som fyllde år.
Karro kom och lämnade Douglas hos mig vid fem tiden nu ikväll, och strax
efterr kl 6 åkte jag, Douglas, Izza, Micke och Lukke upp till Persberg
för att kolla på ännu en hemmamatch med PSK :)


Dogge in the car ♥

Karro och Jossan var med och spelade, men Izza stod över idag
eftersom hon har inflamation i benet. Så hon var med oss i hejarklacken idag :)
MCkrillen följde förstås oxå med och kollade på matchen ,
 han åkte motorcykel dit.


Coola MCkrillen på sin hoj ♥

Älsklingen, Mats, Marina och Amanda kom oxå dit och kollade på matchen.
Karro & Josey var jätteduktiga , men det blev förlust för 
 PSK även denna gång tyvärr !! :(


Douglas dricker med sugrör ♥


Några av oss ur "hejjarklacken" ♥

När matchen var över , skjutsade Micke hem mig och Douglas
hem till Karro. Bytte på honom , och satte på honom pyjamasen.
Sen fick han välling , och somnade så sött :love:
Han var jättetrött efter att ha varit på fotbollsmatchen nu ikväll.
Karro kom hem strax efter kl halv nio. Vi pratade lite om
matchen , och sen gick jag hemåt.
Har precis tagit mig lite kvällsfika, med the´och mackor.
Så nu är jag mätt och belåten , snart dax att krypa ner i bädden min
och kanske titta lite på tv innan jag sluter mina blå för kvällen ;)


♥ Massor av kärlek till er alla ♥

Mystjejen

Söta Douglas såg törstig ut <3 Kram

2011-06-03 @ 21:16:08
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar