Baby Hello Kitty

♥ Vilken härlig dag

Tjingeling alla mina kära läsare :love:

Jag hoppas att ni har haft en toppenfin dag.
Här har det varit en riktig härlig dag :D
På fm tog jag en promenad ner till byn , och kollade på
när Nationaldagsparaden kom gående med alla ballonger,
och när dem sen samlades på torget och släppte upp
 alla ballonger mot skyn.
Även Du gamla Du fria spelades :)







Efter detta gick jag hemåt en sväng. Precis när jag kom hem
fick jag sms av Izza. Vi bestämde att gå ner till byn, så Douglas
kunde få en glass. Så blev det , och vi hamnade i Glassbaren :D





Dogge fick en glass, och det gillade han :love:
När glassen var uppäten promenerade vi hem till huset.
Satte oss ute på gräsmattan i solskenet en stund.
Dogge hjälpte till att klippa gräset med sin egen gräsklippare :)







Vid halv ett tiden kom söta vännen Sweetie, Puckis & Madde och
hämtade upp mig. Vi åkte ner till byn, så ännu en gång var jag
nere på stan idag. Först blev det en fika på Caféhuset i den
gassande solen. Massor av prat och skratt oxå förstås :D
Efter någon timme i solskenet förflyttade vi oss till skugga vid
Torgis, för brudarna skulle få lite mat i sina magar :)
När dem hade käkat färdigt tog vi en promenad längst älven,
och gick bort och kollade på "Gunde-statyn" (Johansson)
som dem invigde tidigare under dagen.
Det blev en snabbvisit vid statyn , sen promenerade vi
tbx till city. Där fick vi oss lite kaffe, och sen satte vi oss i
skuggan på gräsmatten brevid Caféhuset.
Lyssnade lite på det som hände på scenen vid torget.
B.l.a så sjöng Kerstin Ryhed Lundin några sånger...hon sjöng b.l.a
" Oh,Vilken Härlig Dag " av Teddan Gärdestad
Så vi satt i gräset och sjöng och diggade förstås ...hahahha :D








Strax efter fyra tiden drog vi oss hemåt. Sweetie skulle ju åka hem
mot Sthlm nu ikväll så hon hade lite att fixa innan hon skulle åka.
Men det var verkligen en härlig dag tsm med henne och dem andra girlsen :)
Förhoppningsvis ses vi snart igen !!!
Tack för en underbart mysig och rolig dag tsm med er :love:

Nu ska jag softa lite i soffan en stund.
Ha en fortsatt fin kväll alla söta läsare :love:


♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar