Baby Hello Kitty

♥ Strålande onsdagsmorgon

alla mina kära läsare & vänner :love:
******
Nu har det varit dåligt med bloggandet igen för min del,
men jag har haft fullt upp här :)
I måndags klippte jag gräsmattan och sen roade jag mig med att
fortsätta med målningen här hemma. Nu är allt färdig målat,
och det blev riktigt NICE !! :) Frächt och fint !!!
I måndags kom även Karro, Douglas och Josey förbi och fikade.
Dem hade med sig glass & jorgubbar som vi mumsade i oss :love:
Älsklingen hade beställt en pall med pellets, som blev hemkörd i
måndags oxå. Så på kvällen bar jag ner alla säckarna ner i källaren.
Det var lite jobbigt, men nu ligger dem fint där nere i källaren iaf.
Och vilken lyx det känns att ha varmvatten nu , utan att behöva elda
varje dag :) Älsklingen min är ju för go´han :love:
******
I går tisdag var det en underbart varm och solig dag.
Så dagen tillbringade jag ute i solskenet på gräsmattan :love:
Karro, Douglas & Josey kom förbi och höll mig sällskap !!
******
Tuffenuffen
Mormor´s favoritkille
Douglas
******
På kvällen hjälpte jag Karro att flytta. Micke hjälpte oxå till.
Även Jerre kom en stund och hjälpte till att bära !!
Josey passade lille Douglas medan vi flyttade.
Jag var väldigt trött och inte alls så stark igår när vi skulle bära.
Men det gick iaf bra, och nu har Karro alla sina saker i sin nya lgh :)
******
Fick ett jättefint brev av min söta vän Taru igår med posten.
Och självklart innehöll brevet även små presenter.
Fick massor av fina armband i olika färger, som hon har gjort :love:
******
Och även ett par superfina örhängen !!
Blev förstås jätte jätte GLAD :love:
******
Onsdag idag , och idag ska det visst bli "tropisk värme" här,
och det känns. Det är nästan 20 grader ute redan :love:
UNDERBART !!!! :love:
******
Önskar alla mina kära läsare och vänner en fantastisk dag
med massor av solsken och värme :love:
Ta vara på dagen & njut av livet !!!
Var rädda om er
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Mystjejen

Vad fina saker Du fick jättefina :-)

Så underbara sommarbilder där I gräset ser så mysigt ut...

Kramar fina <3

2011-06-29 @ 17:52:15
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Mystjejen

Sov gott söta, hoppas din dag varit bra. Kramar <3



Sv. Ja jag älskar dom..

2011-06-29 @ 22:01:01
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar