Baby Hello Kitty

♥ S*Ö*N*D*A*G

Hejsan Svejsan alla mina kära läsare :love:



Ännu en morgon med solsken, det blåser dock ganska mkt
idag. Men det är ju varma vindar så det gör ju inte så mkt.
Skönt att det fläktar lite ibland oxå, så det inte är helt vindstilla :)

I går blev det en underbar heldag ute i solskenet :love:
Karro & Douglas kom förbi på fm , och vi promenerade ner
till byn och tog en fika med söta Bella och lilla Flisan.
Vi satt i Glassbaren och njöt i värmen. Det var härligt :love:
Mkt prat och skratt blev det oxå förstås :)
Jag fick två jättesöta sommarklänningar av Bella,
som hon köpte förra året men inte har använt. 
En aprikos och en knallrosa. Har provat båda två och dem 
passar perfekt :) 
Blev jätteglad för klänningarna, och de
kommer jag använda mkt nu i sommar !! :love:

När jag kom hem igen, efter fika stunden nere i byn
så blev det att sitta ute på gräsmattan och njuta i solskenet.
Izza & Micke kom förbi en stund och höll mig sällskap.
Senare på em kom Josey & MCkrillen och även Karro & Douglas.
Det blev en jättemysig och härlig em :)




Dogge ler som alltid ♥


Världens bästa Karro ♥


MCkrillen & Älsklingen trivdes bäst i skuggan


Söta Josey ♥












Dogge & Josey leker under studsmattan




Douglas kör med sin bil ♥

På kvällen kom Fille, Jerre, Danne & Alex hit. Vi satt ute ganska
länge, men sen förflyttade vi oss in ist för det kom lite mkt mygg.
Det blev en rolig och trevlig kväll ;)

Nu ska jag gå ut på gräsmattan och sätta mig.
Dricka lite mera morgonkaffe, lyssna på musik
och njuta av denna dag !!!
Önskar alla mina kära läsare en toppenfin dag:love:
Ha det BÄST mina vänner.
Puss & Kram i solskenet :cool:



♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar