Baby Hello Kitty

♥ Min tisdag

Hejsan alla mina kära läsare :love:



Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en fin tisdag.
Med mig är allt ok, och dagen har varit mysig & trevlig :)
Det har varit väldigt kvavt ute idag, solen har kikat fram
lite då & då bakom molnen.
Det har även åskat & regnat lite under dagen.

På fm städade jag lite ute i garaget , och det var verkligen
behövligt kan jag lova. Nu ser det lite bättre ut, men har massor som
ska köras iväg till soptippen där ute, så måste ta och hyra släp någon
dag framöver och fixa det. Men nu efter jag har städat undan lite så
kommer man ju iaf in i garaget ;)

Efter garagestädningen började jag rensa jordgubbslandet ,
men då började det regna så jag hann inte fixa färdigt det.
Det får jag ta någon annan dag !!
På em blev det en promenad till ICA för att handla lite,
sen när jag kom hem igen kom Karro & Douglas förbi.
Även Izza & Micke kom förbi en stund.

Mats har fixat ved till oss som han kom förbi med på em.
Snällt av honom ♥ !! Så Älsklingen hjälpte honom med att plocka
ur skåpbilen, och kasta ut veden på tomten.
Jerre kom förbi när han hade slutat jobbet, och vi gick till
lekparken med Karro & Douglas en stund.







Sen gick vi hem till huset igen, och jag lagade iordning middag.
Spagetti & Köttfärsås blev det ikväll :)
Karro, Douglas och Jerre stannade och åt med oss !!


När vi hade ätit fixade jag & Älsklingen in veden som låg ute
på gården, och staplade upp den i källaren.
Det gick jättebra, även om det var lite jobbigt. Men nu ligger det snyggt
uppstaplat i källaren iaf. Med lite "teamwork" så fixade vi det ;)

Nu ska det bli skönt att snart ta en dusch, 
Älsklingen håller på att elda så snart finns det varmvatten.
Sen blir det att hoppa i myskläderna och bara softa resten av kvällen.
Ha en toppenfin fortsättning på tisdagskvällen allihopa.



♥ Massor av kärlek till er alla ♥

Mystjejen

Så söt han är Douglas <3 åhhh spagetti det var längesedan jag åt det ^_^

Så fint det var på Nationaldagsparaden, fina foton Kram söta <3

2011-06-08 @ 11:04:19
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar