Baby Hello Kitty

♥ Midsommardagen

alla mina söta läsare & vänner :love:
******
Hoppas att ni hade en fin midsommarafton , med mkt god mat
& dryck och att ni hade det mysigt tsm med nära & kära :)
Jag hade en jättefin och mysig dag /kväll tsm med mina underbara
barn och mitt älskade lille barnbarn :love:
Saknade ju förstås Älsklingen min , men han ringde under dagen
och även senare på kvällen. Så jag fick iaf höra hans röst :love:
******
Blomma i mitt hår
Douglas leker med en boll
Douglas såg en snygging i spegeln
En busig liten kille
Singstar
Josey & Dogge
******
På dagen kom Karro och Douglas förbi , och vi tog en fika.
När Josey hade vaknat kom hon hit, och vi tog en promenad till
ICA och handlade lite.
Sen promenerade vi hemåt igen , och började fixa iordning maten.
Josey gjorde även en härlig jordgubbstårta :)
******
Midsommartårta á la Josey
En härlig och jättegod tårta !!
******
Jordgubbarna kostade 50 kr litern på ICA igår, men jag plockade
våra egna jordgubbar ist, så vi behövde inte köpa några !!
Fick ihop en stor bunke med jorgubbar från jordgubbslandet :)
******
Stora härliga jordgubbar
******
Alla barnen samlades här på kvällen, och vi åt tsm. Gott & mysigt !! :love:
När vi hade ätit gick Karro & Douglas hem, även Izza & Micke gick hemåt.
Josey, Jerre & Fille stannade kvar och vi spelade kort en stund.
Vid tiotiden åkte Jerre & Josey härifrån och några kompisar till Fille kom hit.
Vi spelade "Med andra ord"och drack lite öl. Det var riktigt skoj :D
Vid tretiden gick alla hemåt och jag gick och la mig.
******
Fille fixade Dogge´s frill med lite vax
Coolaste killen i stan
Douglas
******
I dag blir det en soft dag, ska fixa och dona lite här hemma.
Det är mulet och trist ute, så det passar bra att krypa upp i soffan
och mysa och kolla på film senare  i dag :)
******
Ha en toppenfin dag allihopa !!
Var rädda om er :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Oooooo,såå vackert & mysigt/Midsommar kraaaaaaaaaam från mig!!!

2011-06-25 @ 10:18:56
  URL: http://www.frunssblogg.blogspot.com/
Anonym

Gott med jordgubbar! vgd?

2011-06-25 @ 11:50:52
  URL: http://lovehannah.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar