Baby Hello Kitty

♥ I´m Back

Tjingeling alla mina kära läsare & vänner :love:
Nu är jag tbx, efter ett par dagars bloggpaus. Har haft fullt upp
här, så jag har inte hunnit med bloggandet :D
Här kommer en "update" vad jag har haft för mig hela helgen !!
******
I tordags blev det en trevlig och mysig frukost nere på stan med
söta vännen Bella :love: Massor med prat & skratt oxå förstås.
Efter frukosten gick jag hemåt. Izza, Karro & Douglas kom förbi.
På kvällen blev det middag tsm med Izza & Micke, och efter middagen
åkte jag & Älsklingen till Mia & barnen på en kvällsfika.
Hans barbarn hade ritat teckningar till honom till hans födelsedag :)
Efter fikat åkte vi upp en sväng till Mats, Marina & barnen oxå.
Sen åkte vi hem och bara tog det lungt !!!
******
I fredags kom Jerre och hämtade mig strax efter kl 8 på morgonen.
Vi åkte upp och hämtade Josey, och sen blev det en sväng till ICA
för att handla maten som vi skulle ha senare på em.
När vi hade handlat körde Jerre hem mig med alla kassar, och sen
skjutsade han mig och Älsklingen till kyrkan vid niotiden.
Älsklingens barnbarn hade ju skolavslutning , så vi var där och
lämnade en varsin ros och kort till dem som jag pysslat ihop.
Det blev dem jätteglada för :)
******
(Klickbara bilder )
Jamina, Mia, & Nova ♥

När vi hade lämnat rosorna & korten promenerade vi hemåt
i regnet. När vi kom hem fick Älsklingen sina paket och blommor av
mig, och han blev så glad :)
Josey, Jerre, Karro, Douglas, Izza & Micke kom hit vid elva tiden,
och vi dukade och förberedde studentmaten.
Strax efter tolv promenerade vi i spöregnet upp till gymnasiet,
vi kom dit i god tid så vi fick bra platser längst fram.
******
Karro & Josey ♥


♥ Izza ♥


♥ Douglas ♥

Kl ett kom studenterna ut, dem samlades en stund och sjöng och sen
fick vi gå fram till Fille och gratta honom !!!
Kändes så härligt och är så glad att Fille klarade det :D
******
Här kommer studenterna ♥


Fille har tagit studenten ♥


Fy fan vad han är BRAAAA !! ♥


Min duktiga son ♥
******
När vi kramat om Fille och hängt på honom alla blommor m.m.
gick jag , Josey, Karro & Douglas i förväg hemåt.
Resten av familjen stannade kvar en stund,
och kollade när studenterna åkte iväg på sina flak :)
******
Här åker Fille med ♥
******
Vi dukade fram allt, och gjorde i ordning potatisgratängen.
När alla kommit hit, fick vi vänta en stund på att Fille skulle komma.
Men sen när han äntligen kom , satte vi oss och åt.
Och efter det fick Fille öppna present, och läsa kort :)
När vi hade ätit gick alla hem utom Fille & Cissi.
Senare på kvällen kom ett gäng kompisar till Fille hit, och det blev ett
jättetrevligt och skoj studentfirande. Vid halv ett tiden gick alla
ungdommarna ut, och jag gick och la mig !!!
******
Fille ♥
******
I lördags var det en mkt lugn och soft dag. Gjorde inte alls mkt.
Var inte bakis, men kände mig lite trött & sliten.
På em gick jag och Älsklingen ner till Kina och åt middag.
Lukke ville inte följa med, så jag köpte med kinamat hem till honom.
På kvällen kom Izza och Micke förbi en stund ,
och även Natta & Alex tittade förbi :)
I dag , söndag har jag plockat & donat lite här hemma på fm.
Vid halv två tiden gick jag bort till Karro och hämtade Douglas.
Passade honom några timmar nu i em /kväll för Karro skulle
iväg till Karlskoga och spela match.
Han var så busig och glad, som alltid. Och idag gick han runt
nästan hela tiden när han var här. Duktiga killen !!! :love:
Bella, Flisan och Jerry tittade förbi på en kaffe på em.
Jättemysigt och trevligt !! :love:
I morgon blir det ev en fika på stan med söta Bella :)
När vi hade ätit middag nu ikväll, promenerade jag & Douglas
hem till Karro´s lgh. Douglas var jätte trött på ögat, så jag la
honom en stund när vi kom hem till dem. Han sov i ca 1 timme,
sen var han pigg och alert igen :)
Karro kom hem strax efter kl 7, så då gick jag hem.
******
Mormor´s älsklingskille har käkat banan
******
Ja , detta blev en lååååång "update"...hihihi :)
Nu ska jag ta och gå upp i sovrummet och mysa lite med
min Älskling, och kolla lite på tv innan det är dax att sova !!
Ha en fortsatt mysig söndagskväll allihopa :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar