Baby Hello Kitty

♥ Go kväll allesammans

Ett litet inlägg innan det är dax att krypa i säng :)
På em idag kom Andreas, Dess, Ozzylin, Jonathan & Elias
och hunden Aragon på besök.Även Alex kom hit !!
Det var jättetrevligt och mysig :love:
Dem stannade i några timmar, och det blev mkt prat och skratt.
Jättekul att dem kom förbi och hälsade på, och jag hoppas vi ses snart igen :)
Först blev det fika, och sen var barnen ute och lekte lite.
*****
Elias, Ozzie & Jonathan på studsmattan
Elias & Jonathan
Aragon
*****
På kvällen gick jag hem till Karro och passade Douglas medan Karro
var på fotbollsträning. Vi busade och lekte, sen badade Douuglas i sin balja
innan det var läggdax för honom. Han somnade så sött vid halv åtta tiden :love:
Karro kom hem strax efter kl 8, och då promenerade jag hemåt.
När jag kom hem skruvade jag ihop bokhyllan jag fick av Karro
tidigare idag. Det var inte så svårt att få ihop den,
men fick lite assistans av Älsklingen och Alex iaf :)
Nu står den så fint här i mitt rum, och imorgon ska jag fylla den med saker !!
******
Nu är det dax att krypa ner i sängen och sova!!
Sov gott alla mina kära läsare :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Sanna

Glad midsommar !

Hoppar du får en underbar dag och kväll !

2011-06-24 @ 09:44:38
  URL: http://moonzanna.se
Dess

Åh det va en jätte mysig eftermiddag! Måste göras om snart :) KRAM på er!!!

2011-07-12 @ 18:36:17
  URL: http://dessan.webblogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar