Baby Hello Kitty

♥ Go kväll allesammans

Mina kära läsare & vänner :love:
Jag hoppas att ni alla haft en fantastisk härlig dag , med massor
av solsken :love: Här har det varit en jättefin och mysig dag !!
Jag har tillbringat en hel del av dagen ute i solskenet, men har även
varit hem till Karro och hjälp henne att sätta upp fläkt i taket, hennes tv på
väggen och ett annat skåp på väggen ... nja , jag satt väl mest
och var ett glatt "sällskap" ..hihi !! :D
På fm var jag & Fille där, och på em kom Jerre med dit och
fixade till det ordentligt !! ;)
Jag, Jerre och Karro var ner till byn en sväng på em oxå.
Blev ett besök på Torgis där jag åt en pommes frites tallrik,
Jerre en hamburgare och Karro & Douglas åt glass :)
******
Det började nyss spöregna här, och det dundrar riktigt ordentligt ...
det är faktiskt ganska skönt att det kommer lite regn. Det behövs :)
Och som ni vet ...efter regn kommer SOLSKEN :love:
Så det är bara att hoppas att det blir en dag med solsken i morgon igen !!!
******
Kvällen har varit lugn, känner mig lite trött på ögat och ska snart
ta och krypa ner under täcket och kolla på tv en stund.
Jag hoppas att jag kommer att hålla mig vaken , för jag vill gärna se den
nya serien "The Killing" på 4:an där Joel Kinnaman har en roll.
Jag gillar honom ...han är en duktig skådespelare ,
och han ser ju riktigt bra ut oxå, tycker jag  ;)
Önskar alla mina söta läsare & vänner en underbar fortsättning
på kvällen. Och jag önskar er alla .....
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Mystjejen

Tack söta, hoppas solen kommer skina på dig imorgon:-)

Fast det gör ju inget för du är ju solstrålen själv...



Ha en fin fredag BAMSEKRAM



Sv. Tack dom blev ganska så bra...roligt o pyssla



Sov gott <3

2011-06-30 @ 22:13:52
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar