Baby Hello Kitty

♥ Tisdagsmys

Goddagens mina söta läsare & vänner :love:
Hoppas att allt är bra med er , och att ni har en fin tisdag.
Här är det ok , känner mig lite trött i huvudet idag och är lite
seg. Men annars är det bara bra !!
Har varit ner till byn en sväng på fm och fikat med
Karro & Douglas på Café Huset :) Jättemysigt !!!
******
Glass till Dogge


Douglas
Douglas i lekhörnan på Café Huset


Lill-Prinsen


Dogge dansar


♥ ♥ ♥


Söööötast !!!

******
Efter att jag kom hem har jag inte gjort så mkt, bara softat runt här hemma :)
Älsklingen är i Persberg och hjälper sin kompis där med en trappa.
Vet inte riktigt när han kommer hem , men jag har iaf förberett middagen.
I kväll blir det Fläskkotletter, potatis & Bearnaisesås. MUMSFILLIBABBA !!!!! :D
******
Älsklingens blombukett som jag köpte till honom på hans födelsedag,
är fortfarande lika fin och doftar ljuvligt
******
Solen skiner idag, mellan molntussarna på himmlen.
Så jag tänkte gå ut och sätta mig en stund, ta med en kopp kaffe
och en bok....och njuta lite av värmen :love:
******
Ha en fortsatt underbar dag alla kära läsare :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Mystjejen

Mums med glassen =)

Så fina blommor du köpte till din älskling <3 kraam söta

2011-06-21 @ 15:17:09
  URL: http://blogg.mystjejen.se
☆Fru Eriksson

Naw...Såååååååååå söt han är lillprins "Dogge" & vilken ljuvligt vacker Blombukett - Känner ju riktigt doften -

/Kram Kram i ☼

2011-06-21 @ 16:44:03
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar