Baby Hello Kitty

♥ Tjingeling

Godkväll alla mina söta läsare :love:
Hoppas att eran dag har varit fin och mysig !!
Själv har jag haft en riktigt fin dag, har pysslat lite
b.l.a gjort ett student kort till Fille som han ska få på fredag :)
Det har regnat idag, men på em/kvällen fick vi iaf se lite av solen !!!
På dagen kom Josey förbi och fikade innan hon skulle till jobbet,
även Karro och Douglas kom hit !!
Vi pratade och planerade lite inför fredagen
då Fille tar studenten och Älsklingen fyller år :)
I morgon ska vi ner till byn och hämta studentplakatet och presenten,
vi ska även beställa blommor så allt är färdigt till på fredag !!!
På em åkte jag och Älsklingen och hälsade på Mats & Marina
en stund. Självklart blev vi bjudna på kaffe :)
På kvällen kom Karro & Douglas och vi åt middag tsm
Douglas gick runt en hel del även idag när han var här.
Sååååå söt :love:
Kasta boll är kul tycker Douglas
Efter att vi hade ätit och Karro & Douglas gått hem,
åkte vi hem till Fille & Cissi en stund :)
Nu ska jag snart ta mig en dusch, sen är det dax att krypa i säng
och kolla lite på tv innan John Blund kommer !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Izabell

Så fin han är!! :-)

2011-06-15 @ 12:29:26
  URL: http://mysbella.blogg.se/
Mystjejen

Så kär han är i bollen <3 Kram

2011-06-16 @ 16:03:40
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar