Baby Hello Kitty

♥ En mysig helg

Tjingeling alla mina söta läsare & vänner :love:
Hoppas att ni har haft en underbar och mysig helg !!
Här har det varit en jättefin och härlig helg :)
I går på fm hjälptes jag och Älsklingen åt att städa ur det
sista i lgh, så nu är det färdigt !! Det tog några timmar,
men nu har vi iaf fixat det :)
Medans vi var i lgh och städade ringde Izza och frågade om
jag hade lust att passa Saga en stund, för hon & Micke skulle
åka iväg till Kristinehamn och titta på en lgh.
Självklart hade jag inga problem med det , så dem kom och lämnade
henne i lgh, där vi var. Medan jag & Älsklingen städade satt Saga
och sjöng och pratade med oss :)
När vi var färdiga tog jag & Saga en promenad hem till huset,
för Älsklingen hade fullt i bilen så vi kunde inte åka med honom.
När vi kom hem ville Saga rita , och sen lekte vi lite.
Vid halvtre tiden kom Karro förbi och lämnade lille Douglas.
Hon skulle åka och kolla på fotbollsmatch och frågade om jag kunde
passa Douglas en stund....och det är ju klart Mormor ville det :love:
Douglas tyckte det var jättekul när Saga var här, dem kastade boll
och Douglas gick runt jättemkt här igår. Det var så gulligt :)
Han kommer nog att gå ordentligt, innan han fyller 1 år !!
Duktiga killen :love:
Fille & Cissi kom på em, och dem hade köpt med sig massor av
gott att grilla :) Fille bjöd hela familjen på mat, jätte gulligt av honom
tycker jag !!! Och det var verkligen jättegott med grillat igår kväll :)
Jag fick ett rosa nattlinne av Fille oxå , där det står " Världens Bästa Mamma"
på. Blev sååååå GLAD och tårögd !!! :love:
( Jag har fått ett sådant precis likadant nattlinne av Izza oxå, men det
gör ju ingenting att jag har två stycken )
TACK snälla goa´Fille för present, mat och dryck. LOVE U !!
:love: :love: :love:
När vi hade ätit gick alla hem, det var bara Cissi & Fille som stannade
kvar. Anton kom oxå förbi , så vi spelade lite Chicago på kvällen.
Det var ganska länge sen vi gjorde det nu, så det var riktigt skoj !! :)
I morse vaknade jag som vanligt vid halv sju tiden, gick upp och
drack kaffe och sen fixade jag lite i tvättstugan.
Tvättade, vek och strök kläder !! :)
På em åkte jag och Älsklingen upp till Teddy en stund, och sen
följde vi med honom till garaget och flyttade lite kartonger.
Efter det åkte vi hem till Mats & Marina och fick lite kaffe.
Mia, Petri och Nova var oxå där när vi kom dit :)
Sen åkte vi hemåt en sväng, fixade lite middag och när vi hade
ätit åkte vi och hälsade på ett par vänner till Älsklingen som bor i Persberg.
Pierre & Agneta, verkligen jättegoa´och trevliga båda två :)
De bjöd på kaffe när vi kom , och vi satt ute och pratade på deras altan.
I morgon ska Älsklingen dit och börja hjälpa dem att bygga en ny trappa
till deras hus. Kul för honom att han får lite att pyssla med på dagarna !!
Nu är det snart dax för mig att inta ryggläge i soffan och kolla lite på tv,
lite kvällsmys så här på kvällskvisten !!
Ha en fortsatt fin och mysig kväll alla mina kära läsare :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar