Baby Hello Kitty

♥ Vilken härlig tisdag

Godkväll alla mina kära läsare & vänner :love:
Hoppas att ni har haft en underbar dag :)
Här har det varit en jättefin & härlig dag.
På fm var det ganska lungt, jag plockade & donade lite här hemma.
Jerre kom hit vid 12 tiden och fixade lite med sin bil.
På em kom Izza förbi med Douglas, och även Saga kom en liten stund :love:
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Saga & Douglas
Lilla söta Saga
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Vid halv tre tiden åkte jag, Jerre & Douglas ut till OLW och hämtade Karro,
för hon slutade jobba då. När vi hade hämtat henne åkte vi en tripp till Karlstad.
Först var vi till Bergvik och gick runt lite, hittade en present till Douglas
som han ska få på söndag då vi ska fira hans födelsedag :)
Hittade även ett par gummistövlar till honom , och ett par gympadojjor.
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Dogge & Jerre på Bergvik
Dogge bakom ratten i Jerre´s bil
Oj en knapp som man kan trycka på
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
När vi var färdiga på Bergvik åkte vi vidare till IKEA, där fick Douglas
äta lite mat på restaurangen ~ köttbullar, potatis & sås :)
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Till efterrätt fick han glass. Köpte inte så mkt på IKEA, det blev lite
doftljus och servetter bara för min del :)
När vi var färdiga på IKEA åkte vi vidare till Biltema, för Jerre skulle
köpa lite grejer till sin bil. Efter det åkte vi till Rusta en sväng.
Innan vi åkte hemåt blev det ju förstås ett besök på Donken oxå :)
I bilen på väg hem, satt Karro & Douglas och lekte med en tidning.
Så här fin blev han då ...Hahahaha :D  En riktig liten skitunge :love:
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Vart är Douglas ????
Här är han !!
Söt och skitig
Hihihi...nästan en "Cissi-min" ...Bra där Douglas
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Vi kom hem strax efter 8 tiden nu ikväll, och sen jag kom hem har jag inte gjort
så mkt. Sitter här vid datorn och har läst lite bloggar :)
Kikade in hos söta Mystjejen och fick en väldigt glad överraskning.
Jag vann nämligen tävlingen inne hos henne...Åhhhh, va GLAD jag blev när
jag såg det. Verkligen jättekul :)
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Så snart får jag denna härliga bok hemskickad till mig.
I´m so happy !! :love:
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Fick ett härligt brev av min kära vän Taru idag med posten oxå.
Fick massor med jättefina foton och några små presenter :love:
Två trä hjärtan med text på och en jättesöt liten ängel-brosch.
I Love it :love:
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Har pratat med Älsklingen i telefonen nyss, och det gör mig så
glad och lycklig att han snart kommer hem. Det ska bli så underbart
att få krypa in i hans famn och krama om honom och
pussa på honom när han kommer hem:love:
Nu ska jag ta och lägga mig i soffan en stund och kolla lite på tv,
innan det är dax att gå upp och bädda ner mig i sängen .
Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Rebecca - TÄVLING I BLOGGEN

Gud så söta barn!

2011-07-20 @ 16:22:59
  URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Mystjejen

Hoppas du njuter av boken varje dag;) <3 kram

2011-07-26 @ 18:58:50
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar