Baby Hello Kitty

♥ The lady in pink

Tjingeling alla mina kära läsare & vänner :love:
Hoppas att ni haft en toppenfin dag, här har det varit
ganska lungt. Har pysslat en hel del här hemma idag :)
******
This is me today
******
Karro & Douglas kom förbi på em och fikade, och även
Josey tittade förbi på en kaffe :love:
På kvällen bjöd Karro mig & Josey på middag.
Mexicanagryta med ris, och till efterrätt fick vi nybakad kladdkaka
med grädde........ Mumsigt !!! :)
Kvällen blir soft, orkar inte ta mig för så jättemkt känner jag ,
skulle ju egentligen behöva klippa gräsmattan igen
....men jag gör det i morgon ist.
Nu ska jag ta och sätta mig och kolla på film och brodera lite :)
******
Fick en jättemysig överraskning med posten idag av min vän
Taru :love: Ett långt härligt brev , och ett armband + örhängen !!
Blev förstås super glad. Jag älskar ju smycken :)
♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
Hon & hennes man, och deras yngsta dotter kommer och hälsar
på oss i mitten av augusti. Det ser jag verkligen fram emot :D
Det var ett par år sedan vi sågs, och det
ska bli så kul att träffa dem igen :love:
******
Ha en fortsatt mysig och fin kväll allihopa :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Wiiiiii,va roligt med paket på posten,såå vackert ♥

/Kram Kram go du!!!

2011-07-06 @ 11:44:20
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar