Baby Hello Kitty

♥ Rosa, sött & fluffigt

Halloj alla mina underbara läsare & vänner :love:
Känner mig som en liten, trött och sliten " Angel Granny" just nu
Kanske snart dax att skaffa mig en sån här :
Hahahaha...Nej då , inte riktigt ännu....men känner mig lite trött på ögat,
och ska snart ta och krypa ner i bädden och försöka sova lite :)
I dag har det varit en soft dag faktiskt, har inte gjort så mkt.
Jerre & Alex har varit här och fixat med Jerre´s bil även idag.
Josey, Karro & Douglas kom på em och vi åkte en sväng till ICA och
handlade lite. Sen hem till huset igen och fixade iordning lite mat.
Efter maten blev det go-fika , med kaffe & bullar :)
Josey hade städat sin garderob innan hon kom hit idag , så jag fick
lite nya kläder att stoppa i min garderob.
Tack snälla söta lilla Josey !!! :love:
Kvällen har varit lugn, det har varit häng med Jerre & Alex framför tv´n.
Dem gick hem vid halv nio tiden , och Lukke följde med Jerre hem förstås ;)
Så nu sitter jag här framför datorn en stund !!
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
I dag fick jag ett jättefint mail av Lisa, blev så GLAD för det och det
värmde verkligen i hjärtat :love:
Måste berätta en till kul sak, som hände idag ......
För många år sedan brevväxlade jag med en tjej i USA , men tyvärr
förlorade vi kontakten efter ett par år. Hon flyttade mot en ny adress, och det gjorde
även jag...så vi "tappade" kontakten. Men idag fick jag en vänförfrågan på
Facebook ...och det var av henne. Blev superglad !! :D
Verkligen kul att hon hittade mig där , och att vi kan återuppta
kontakten. Hon är en jättego´och fin vän !!!!
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Ha en fortsatt fin kväll allihopa :love:
Nu är det dax för Mimmi att gå till sängs !!!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
FotnotsMaja

Hejsan!

Nice blogg! :)

Gjort något skoj idag?

Hoppas din dag blir fin. :)

Hälsningar

Maja

2011-07-18 @ 14:39:10
  URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar