Baby Hello Kitty

♥ Regn & Rusk

Hallå alla godingar :love:
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Fredagsmorgon, och här hos mig
är det mulet & grått och det regnar riktigt ordentligt !!!
I dag känns det som att det blir en mysdag inomhus,
kanske titta på några bra filmer och bara ta det lungt :)
I går blev det ju en liten stund ute i solen, innan det ploppade upp
massor av moln från ingenstans. Då gick jag in och pysslade lite inne ist.
Kände mig lite trött &  ledsen inombords igårkväll, så det blev ett tidigt
säng gående för mig. I dag känns det lite bättre, även om jag inte
känner mig helt på topp ännu. Men det går säkert över snart, och jag
känner mig glad & pigg igen ( som jag brukar göra ) !!! :)
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Vill önska alla mina underbara läsare & vänner en fabulous Fredag :love:
Ta vara på dagen och var rädda om er !!
Hoppas att eran dag blir fylld med massor av fredagsmys :love:
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Lisa

Du har en blogg som är så vackert. Hur gör du ? Hoppas du mår bättre idag. Har haft lite down här med. Saknat mamsen enormt, är precis två år sen. Önskar dig en underbar fredag och att du får glädje och mycket kärlek. Fast det får du nog med så många barn. Tack hjärtat för dina fina ord hos mig..



Kram Lisa

2011-07-15 @ 09:12:10
  URL: http://frelugan.blogspot.com
Monika

Godmorgon Mimmi ! Ha en fin helg med dina nära och kära

kram monika

2011-07-15 @ 09:52:43
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar