Baby Hello Kitty

♥ Starkast i hela världen

Godmorgon raringar :love:

Söndagsmorgon, och här skiner solen idag. Härligt !!! :)

Har sovit ok inatt,och har haft en otroligt rolig dröm :D

Jag drömde att jag fick huset sålt, och jag var tvungen att flytta ut

alla mina saker på en gång. Den enda som kunde hjälpa mig var Karro.

Vi tog och bar ut alla saker på ett litet kick.

Vi  var " skit starka" och tog sängar och skåp m.m under armen ...hahaha :D

♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥

Karro och jag brukar skoja och fantisera om våran egen lilla saga :D

Eftersom JAG är "starkast i hela världen" ...hihihihi !!

Så är jag förstås Pippi

♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥

♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
En ovanlig "flicka" i sina bästa år, bor i en  Villa med "Lilla Gubben"
( som i mitt fall då är min Älskling) ,
och har en apa som heter "Herr Nilsson" ( som är Douglas )
Hennes mamma liksom min bor i himmlen, och hennes pappa är
"Negerkung" på Söderhavsön, men min pappa är bara Kung, och
han är med min mamma i himlen :)
Pippi har en kappsäck full med pengar , och det har jag ju
tyvärr inte. Men jag glad iaf, och försöker klara mig så gott det går.

♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Pippi citat : Var inte ängsliga för mig , jag klarar mig alltid!!
Det är som att jag skulle ha sagt det själv :)
Ett annat citat från Pippi är :
Den som är stark måste vara snäll !!
Helt rätt tycker jag , och även det tycker jag att jag är :)

♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
"’Om ni skulle ta och gå hem nu’, säger Pippi, ’
så att ni kan komma tillbaka igen i morgon.
För om ni inte går hem så kan ni ju inte komma tillbaka.
Och det vore ju synd ...hihihi !!!

♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥

Karro är " Världens Bästa Karro " ( Karlsson på taket)
En vacker och genomklok och lagom tjock tjej i sina bästa år ;)

♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥

♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥

Jag vaknade i morse med ett leende på läpparna :)

Idag känns det som att det kommer att bli en fin och mysig dag.

Önskar alla mina goa´läsare & vänner en toppenfin söndag :love:

Ta vara på dagen och Njut av livet !!

♥ Massor av kärlek till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar