Baby Hello Kitty

♥ Ny vecka

Godmorgon alla mina söta läsare & vänner :love:
Måndag idag, och början på en ny vecka med nya utmaningar.
Jag hoppas att det blir en fin och härlig vecka, som vi har framför oss :)
Hoppas ju på en vecka med massor av solsken oxå förstås, men idag
ser det ut som att solen kommer att lysa med sin frånvaro tyvärr !!!
Jag har inte ngt speciellt planerat inför denna dag, tar dagen som den kommer
så får vi se vad som händer :D
Har lovat att följa med Karro & Douglas ner på stan vid tio tiden iaf,
Karro ska till banken och ville ha sällskap ner.
Sen får vi som sagt se vad som händer mera under dagen...jag brukar ju
inte vara sysslolös iaf. Hittar ju alltid på ngt att fördriva tiden med...hihi !! :)
******
******
Önskar alla mina söta & rara läsare en toppenfin dag :love:
Var rädda om er och Njut av livet !!
~ CARPE DIEM ~

♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Oooooooooooooooooo,vilken underbar Ros ♥....

"Carpe Diem" lever vi efter & jag önskar dig en underbar Måndag,go du /Kram Kram

2011-07-04 @ 10:25:34
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Åsa

Hej fina!

Skickade din vinst med posten idag, så du har den hos dig inom ett par dagar :)



har dragit igång en ny tävling nu, kika in och ta chansne igen vet ja!

Kram

2011-07-04 @ 19:17:59
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar