Baby Hello Kitty

♥ Mimmi Polkagris

Godkväll alla mina söta läsare & vänner :love:
Hoppas att ni har haft en härlig & fin lördag idag !!
Här har det varit lungt, känner mig fortfarande inte helt på topp.
Men har iaf pysslat med lite allt möjligt här hemma idag.
Jerre, Fille & Alex har varit här idag och fixat med Jerre´s bil.
På kvällen bjöd Jerre på mat, det blev Tacos :)
Det var ett tag sedan vi åt det, och det var verkligen gott.
Det var jag, Jerre, Lukke & Fille som åt tsm.
Mysigt att få umgås lite med mina söner :love:
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
I går var jag, Jerre & Lukke och åt lunchbuffé på Kina på dagen.
Jättegott och mysigt var det :)
Var in till Ibbe i butiken en snabbis efter att vi hade ätit,
för Lukke skulle köpa godis & dricka.
Då fick jag syn på ngt i butiken ...... Hello Kitty läsk på burk.
En sådan var jag ju bara tvungen att köpa ;)
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Den smakade helt ok, och burken ska jag självklart spara :love:
På kvällen blev det fredagsmys i min ensamhet, för Lukke gick
till Jerre. Jag kollade på film, och sen la jag mig och
lyssnade lite på musik innan jag somnade för natten.
Mkt tankar inom mig just nu, stor saknad,och mkt mkt tårar.
Känner mig så trött, och inte alls alert just nu.
Men det hoppas jag går över snart.
Vill ju inte känna mig så här !!! :(
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Nu är det snart dax att krypa i säng...... har satt på
mig min Onepice , och kan ju erkänna att jag känner mig
som en liten polkagris i den ...Hahahahaha :D
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Har tvättat, strukit och ramat in mitt senaste broderi idag oxå.
Och det blev helt ok , tycker jag :)
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Även Douglas tavla är färdig, så den ska han äntligen få nu
så att han kan ha den i sitt rum !!!
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Ha en fortsatt mysig lördagskväll alihopa :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Thihi Fin Polka"gris" :)

Åååååååååååååååå,såå söt Douglas tavla är L ♥VE!!!

/Kraaaam pårej go du...........

2011-07-17 @ 09:47:56
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar