Baby Hello Kitty

♥ Good Evening, My dear friends

Hello everybody  !!! :love:

Hoppas att ni alla har haft en toppen fin och trevlig söndag !!
Här har det varit fullt upp hela dagen ... så nu när jag sitter
här framför datorn och tar det lungt en stund , så känner jag hur
trött jag är i hela kroppen & huvudet !! :O
Har fått hjälp av Karro och Jerre här hemma idag.
Vi har flyttat upp sängar från källaren till gästrummet,
gått med en säng+ sängram hem till Karro.
Har fått plocka ur halva tvättstugan , för jag märkte att det
är blött & fuktigt på ena väggen där nere ...suck !!! :(
Det är alltid ngt med detta hus, blir sååååå trött !!
Jerre & Karro bjöd på middag , och det blev pommes & hamburgare.
Jätte gott var det , och även Dogge åt så glatt !! :D
Till efterrätt blev det jordgubbar ( som jag, Karro
och Dogge plockade tidigare på dagen ) & glass.
Josey & MCkrillen kom förbi en stund på kvällen , så självklart
fick dem oxå jordgubbar & glass och kaffe ;)
När alla gått hem tog jag ett varv med snabeldraken,
så nu är det färdigt städat för idag !!
Ska snart ta mig en dusch, och sen blir det att krypa ner i sängen
och kolla på tv en stund innan jag sluter mina ögonlock för natten :)
Ha en fortsatt mysig och fin söndagskväll
alla kära läsare & vänner  :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar