Baby Hello Kitty

♥ Gokväll mina vänner

Hej på er alla sötnosar :love:
Hoppas att ni har haft en toppenfin söndag , här har vi haft
en jättemysig och härlig dag :)
Josey, Izza, Micke & lilla Saga kom förbi vid tolvtiden.
Även Jerry och Flisan kom hit. Saga & Flisan lekte och satt
och sjöng tsm...jättegulligt :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Felicia & Saga
~ ~ ~ ~ ~ ~
Vid tre tiden gick vi allihopa hem till Karro & Douglas.
Felicia ville oxå följa med och gratulera Douglas, så självklart
fick hon följa med oss :)
Douglas fick massor av paket, och han blev glad för sina
presenter. Vi åt tårta och sjöng förstås för honom oxå :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Lille födelsedagsbarnet
~ ~ ~ ~ ~ ~
Karro hjälper Douglas öppna paket
~ ~ ~ ~ ~ ~
Dogge med en lastbil som han fick
~ ~ ~ ~ ~ ~
Moster hjälper Dogge
~ ~ ~ ~ ~ ~
Dogge smakar lite på tårtan
~ ~ ~ ~ ~ ~
Douglas present från mig & Älsklingen
~ ~ ~ ~ ~ ~
Go´& gla liten kille
~ ~ ~ ~ ~ ~
När vi kom hem från Karro & Douglas satt jag och Flisan och
ritade & målade en stund. Sen kom Jerry och hämtade henne.
Jag & Älsklingen gick till "Cesar" , och Älsklingen bjöd på mat.
Jag åt Laxplanka....supergott !!! :) Och Älsklingen åt rödspätta !!
När vi var mätta och belåtna gick vi hemåt igen, och då kom Mats,
Marina och barnen en stund och tog en kvällsfika.
Jättemysigt och trevligt :)
Även Mia och Jamina kom förbi en stund !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Resten av kvällen har vi bara tagit det lungt,
jag tog en liten kvällspromenad och träffade Josey,
och pratade lite med henne en stund :love:
Snart dax att krypa ner i sängen och sova, Älsklingen har redan
lagt sig och ligger och kollar på tv :)
alla mina underbara läsare & vänner !!!
Sweet dreams :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Jenniofmusic

Du verkar som en otroligt gullig mamma, måste bara påpeka det. Urgullig blogg också! :) kram

2011-07-24 @ 22:26:27
  URL: http://jenniofmusic.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar