Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon Freeedag !!!

Hej hopp alla mina kära läsare & vänner :love:
Hoppas att ni har sovit gott, och vaknat pigga & glada !!
Det är fredag idag , och det är härligt :love:
Det är mulet och grått här idag , och jag tror inte vi får se
solen så mkt idag. Men jag överlever nog det ...hihihi !! ;)
Har lite nya målningsprojekt på G , så det blir nog att jag startar
med det idag. Nu är det köket som ska få sig en liten "refreshing" !!!
******
Karro smsáde nyss och frågade om jag kunde köra henne och Douglas
till ICA. Så jag ska göra mig iordning snart, och sen skjutsa dem dit :)
Vid 5 tiden i kväll ska jag upp till Josey, hon skrev igår och sa att jag skulle
komma förbi på en fika ikväll. Så det är klart att jag gör det !! :D
Även min söta vän Bella hörde av sig igår kväll och frågade om vi
skulle ses idag och ta en fika,
så det blir nog en sväng ner till Café Huset idag oxå !!
Massor av fika på schemat idag alltså ... sånt gillar jag ;)
******
Önskar er allihopa en underbar fredag med massor av mys :love:
Ta vara på dagen och ha det BÄST !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar