Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon alla underbara

Hoppas att ni har sovit gott i natt och att ni vaknat pigga
& utvilade och redo att ta vara på denna
Själv har jag sovit som en stock i natt, somnade strax
innan kl 10 igår kväll. Var lite trött på ögat ;)
Började titta på en film på tv, men somnade förstås ifrån den ...hihi !!!
I morse vaknade jag strax innan kl 6, pigg och alert !!
Så det var bara att tassa upp, och fixa iordning en härlig kopp
morgon kaffe. Nu sitter jag här framför min dator en stund,
läser lite bloggar, kollar Fejjan och har förstås checkat mailen :D
******
I går var det en mysig och fin dag, var en sväng ner till byn med Karro
& Douglas på fm. Sen fixade & donade jag lite här hemma.
Vid fyra tiden gick jag hem till Karro, och hon bjöd på mat :)
Hon hade gjort fisk, potatis & äggsås...mkt gott !!!!
Vid 6 tiden åkte hon, Izza och Josey iväg på fotbollsträning så jag
stannade och passade lille Dogge :love:
******
Söööötaste killen som finns !!
Dogge
Mormor´s favvo !!
Goaste & gladaste lille charmtrollet
******
När Karro kom hem strax efter kl 8, gick jag hemåt.
När jag kom hem tog jag mig en kopp the´och en macka , och
sen kröp jag ner i sängen och kollade på tv en stund, innan jag somnade ;)
******
Älsklingen ringde mig igår kväll, och vi pratade en liten stund :)
Saknar honom mer och mer nu för varje dag som går, men
SNART hoppas jag att han kommer hem , eller att jag kan åka dit och
hälsa på honom. The LOVE of my life !!! :love:
******
Ha en härlig och fin dag nu mina kära läsare & vänner :love:
Ta väl hand om er och ha det BÄST !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar