Baby Hello Kitty

♥ Godkväll

Hej alla mina kära läsare & vänner :love:
Hoppas att ni haft en fin dag, här har det varit jättebra !! :)
Jag har träffat Karro & Douglas idag , och vi gick ner till byn , och tog
en fika på Cafe´Huset. Alltid lika mysigt och trevligt :)
Efter att vi hade varit och fikat gick vi in på Coop och handlade lite.
Följde med hem till Karro och hämtade en färgburk som stod i hennes
källare , och sen gick jag hem och började måla om i köket :D
Det tog ett par timmar , men nu är det iaf färdig målat.
Nu är det caffe Latte färg på väggarna i köket ist för terracotta som
jag hade tidigare. Nu är det mkt ljusare i köket , och det ser mkt
fräschare ut. Är riktigt nöjd med resultatet :D
******
Har pratat lite med Älsklingen i telefon nu ikväll , och han frågade
om jag inte kan ta och sätta mig på bussen och komma och hälsa på honom :love:
Han saknar mig, och vill gärna att jag kommer och hälsar på !!
Jag skulle jättegära vilja åka dit, har ju aldrig varit i Norge så det skulle vara
kul att åka dit och hälsa på honom. Kollade upp busstider på nätet, och till Oslo är
det ju inga problem att komma till ...men sen att komma till Lyngdal där han är,
var ju visst inte det enklaste . Men ska kolla upp det mera i morgon , och sen får
jag se om jag kan åka och hälsa på honom när jag får pengar :)
Det skulle vara jättekul, och det ser ju så vackert ut med de Norska fjordarna
som jag har sett på bilder. Skulle vara en upplevelse att se dem i verkligheten !!
******
En goggle bild från Lyngdal i Norge
******
Känner mig lite trött på ögat redan , och tänkte ta och krypa ner
i min goa´och mysiga säng och kolla lite på tv innan jag sluter mina
ögonlock för ikväll !!
Önskar er alla en fortsatt mysig och trevlig lördagskväll :love:
Var rädda om er !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Jaaaa,det är oerhört vackert i Norge & fjordarna mm...

Söööööt nalle /Kram Kram pårej go du!!!

2011-07-03 @ 10:03:21
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar